• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 22 تیر 1399
کد مطلب : 104668
+
-

دزد آرایشگاه‌های زنانه به دام افتاد

دزد آرایشگاه‌های زنانه به دام افتاد

زن جوان به‌عنوان مشتری وارد آرایشگاه‌های زنانه در تهران می‌شد و دست به سرقت گوشی‌های موبایل می‌زد.
به گزارش همشهری، این زن که تا‌کنون به 12آرایشگاه در نقاط مختلف تهران دستبرد زده است چند روز پیش توسط مأموران کلانتری150 تهرانسر دستگیر شد. سرهنگ محمود مالمیر، رئیس‌ کلانتری150 در تشریح این پرونده گفت: با شکایت صاحبان تعدادی از آرایشگاه‌های زنانه در منطقه تهرانسر، متوجه شدیم که خانمی با مراجعه به آرایشگاه‌های زنانه و در زمان غفلت مشتریان و صاحبان آرایشگاه‌ها تلفن همراه آنان را سرقت کرده است.
وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی، تصویر واضحی از سارق به‌دست آمد، افزود: تصویر سارق در اختیار آرایشگاه‌های زنانه قرار گرفت و آموزش‌های لازم به صاحبان آنها داده شد تا اینکه ساعت 19:30 چهارشنبه گذشته یکی از آنها با کلانتری تماس گرفت و گفت که سارق تحت تعقیب به آرایشگاه آنها مراجعه کرده است. بنابراین تیمی از مأموران به‌سرعت به محل اعزام شدند و زن جوان را که پس از سرقت یک گوشی موبایل قصد خارج شدن از آرایشگاه را داشت، در مقابل آرایشگاه زنانه دستگیر کردند.
رئیس‌کلانتری150 تهرانسر ادامه داد:‌ با دستگیری این زن تعدادی از شاکیان به کلانتری مراجعه و سارق را شناسایی کردند و این زن 40ساله که مجرمی سابقه‌دار است و پیش از این نیز به جرم سرقت از آرایشگاه‌های زنانه دستگیر شده بود به سرقت از 12آرایشگاه اعتراف کرد و گفت که گوشی‌های مسروقه را به پسر 28ساله‌ای فروخته است. در ادامه خریدار اموال مسروقه نیز دستگیر شد و اعتراف کرد که گوشی‌ها را در مقابل پاساژ علاءالدین به افرادی که اطلاعات کمی در زمینه تلفن همراه داشتند و به‌خصوص اتباع خارجی با قیمت بالایی فروخته است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید