• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 22 تیر 1399
کد مطلب : 104665
+
-

با مردم

با مردم

  شستا سهام خود را به بیمه‌شدگان واگذار کند
شایسته است شرکت شستا که سهام‌های خود و زیرمجموعه‌اش را به‌صورت عرضه اولیه واگذار می‌کند، اولویت را به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی بدهد و سهامش را با ارائه تسهیلات به بازنشستگان واگذار کند. می‌گویند عرضه اولیه یک سهم در بورس در مدت کوتاهی به سود می‌رسد و این موضوع می‌تواند خیلی مطلوب بازنشستگان و بیمه‌شدگان به‌خصوص در شرایط سخت کنونی باشد. 
محمدحسین عسگری از تهران

  تلفن گویای هواشناسی تا کی خراب خواهد بود
سیستم هواگوی تلفنی که 134است، مدت‌هاست دچار قطعی شده و دائما خراب است. این سامانه برای کوهنوردان، فعالان محیط‌زیست و گردشگران بسیار مهم است، اما به‌رغم پیگیری‌های مکرری که داشته‌ایم تاکنون نسبت به رفع اشکالات این سامانه اقدامی نشده است. جدای اینها سامانه‌های پیامکی 20134و 2010134نیز غیرفعال و دارای محدودیت در ارسال تعداد ایستگاه روزانه هستند. از سازمان هواشناسی کشوری تقاضای رسیدگی داریم.
ادیب از شاهرود

  ‌نوسانات قیمت قابل کنترل است
نوسانات قیمت دست مسئولان است و خود آنها هم می‌توانند این شرایط به‌هم ریخته دلار و سکه را مدیریت کنند. هرقدر هم که اشخاص مؤثر باشند، باز اهرم اصلی، دولت است. پس، از مسئولان تقاضا داریم این شرایط را مدیریت کنند و اجازه ندهند وضع اقتصادی از این هم بدتر شود.
تشکری از بستان‌آباد تبریز

  سختی کار شاغلان نانوایی اصلاح شود
سختی کار تامین اجتماعی تنها به شاطر نانوا و نان درآر تعلق می‌گیرد که به هیچ عنوان عادلانه نیست؛ زیرا افراد شاغل در نانوایی به‌صورت گردشی جای خود را عوض می‌کنند و همه در یک فضای بسیار گرم و پرمشغله مشغول به کارند. پس چرا باید بین 2 همکار به فاصله یک متر تفاوت در نوع مزایای کار وجود داشته باشد؟
شاطری از اراک

  همه کاسه و کوزه‌ها را بر سر کرونا نشکنید
بدون شک شیوع کرونا تأثیرات منفی و مخربی بر اقتصاد همه کشورها ازجمله ایران گذاشته است، اما مسئولان اوضاع قبل از کرونا را هم لحاظ کنند که وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم سخت بود و آمدن این ویروس و شیوع آن شدت مشقت اقتصادی را بیشتر کرد. پس انصاف نیست تا از هر مشکلی سخن می‌گوییم بگویند کرونا شرایط را سخت کرده است و همه کاسه و کوزه‌ها را سر این ویروس بشکنند.
ربیعی از تهران

  چه‌کسی مسئول آلودگی رودخانه قره‌سو در کرمانشاه است
آلودگی رودخانه قره‌سو در کرمانشاه به شرایط بحران رسیده است، اما هیچ اقدامی برای جلوگیری از ادامه این وضعیت نمی‌شود؛ درحالی‌که آلودگی آب این رودخانه با چشم غیرمسلح هم دیده می‌شود و بوی تعفن در برخی مناطق آن بسیار زننده است. آیا اینکه مسئولان فقط مکاتبه و رایزنی کنند و مسئولان بالادستی هم از کمبود بودجه سخن بگویند، درمان این وضعیت بحرانی است؟
وحیدی از کرمانشاه 

  یک بام و دوهوای خریداران شاتوت
سال گذشته شاتوت تولیدی ما در سولقان را کیلویی ۲۵هزار تومان خریداری می‌کردند، اما در سال‌جاری مجبوریم کیلویی ۱۵ تا ۱۸ هزار تومان آن را  بگیریم و شرکت‌ها علت را شیوع ویروس کرونا عنوان می‌کنند؛ این در حالی است ‌که بستنی، مربا و سایر محصولات تولیدی این شرکت‌ها کاهش قیمت نداشته است.
آب نیکی از سولقان تهران

  قطعی مکرر آب در تبریز
قطعی‌های مکرر و بدون برنامه آب در تبریز مشکلات متعددی ایجاد کرده است که ضرورت رعایت موارد کرونایی این مشکلات را تشدید می‌کند. چطور دست‌هایمان را بشوییم درحالی‌که مدام قطعی آب داریم و چقدر و با کدام هزینه آب معدنی بخریم؟
میلاد از تبریز

  دور برگردان توتک در جاده خاوران بازگشایی شود
مدت‌هاست دوربرگردان توتک در جاده منتهی به خاوران که واقع در بزرگراه امام رضاست، بسته است و کسانی که قصد ورود به شهرک صنعتی خاوران را دارند باید حدود 20کیلومتر مسیر اضافه را طی کنند تا بتوانند وارد شهرک شوند؛ درحالی‌که بازگشایی دوربرگردان توتک باعث رفع مشکل می‌شود.
شاغلان در شهرک صنعتی خاوران تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید