• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 22 تیر 1399
کد مطلب : 104662
+
-

فوتبال ایران

 علیپور پنالتی را به ترابی داد
علی علیپور به درخواست خودش پنالتی دقیقه85 مقابل ماشین‌سازی را نزد. بعد از خراب شدن پنالتی علیپور در بازی رفت مقابل ماشین‌سازی دیگر این بازیکن هرگز اجازه زدن ضربه پنالتی را به‌دست نیاورد و ترابی به پنالتی‌زن اول سرخپوشان تبدیل شد. اما علیپور در بازی با شاهین بوشهر با اجازه یحیی دوباره فرصت پنالتی زدن را پیدا کرد تا بتواند تعداد گل‌های خود را افزایش دهد اما تصمیم داور تغییر کرد تا علیپور دوباره برای این کار ناکام بماند و حسابی از این موضوع عصبانی شود. با این حال علیپور در بازی برابر ماشین‌سازی این فرصت را پیدا کرد تا ضربه پنالتی تیمش را بزند اما با توجه به اتفاقات بازی رفت خودش تصمیم گرفت تا این پنالتی را نزند و ضربه را به ترابی بدهد. باید دید در بازی‌های آینده باز هم یحیی این فرصت را در اختیار علیپور قرار خواهد داد یا نه.

  کاوه رضایی هم‌تیمی بیرو می‌شود؟
ممکن است کاوه رضایی و بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک همبازی شوند. کاوه رضایی بعد از اینکه فصل گذشته را به‌طور قرضی در شارلروا گذراند حالا به کلوب بروژ برگشته اما یک رسانه بلژیکی روز گذشته اعلام کرد کلوب بروژ در هفته‌های آتی این مهاجم ایرانی را خواهد فروخت. سایت Voetbal24 بلژیک نوشت ایوان لکو سرمربی جدید آنتورپ که در زمان حضورش در کلوب بروژ کاوه رضایی را از شارلوا جذب کرده بود، اکنون دوباره به‌دنبال این مهاجم است. آنتورپ چندین مهاجم را مدنظر دارد، اما کاوه رضایی گزینه جدی این تیم است. البته هنوز مشخص نیست کلوب بروژ برای فروش این مهاجم ایرانی که سال2018 برای خریدش 5میلیون یورو هزینه کرده بود چقدر پول می‌خواهد.

  حریف پرسپولیس دودو را خرید
دودو بازیکن سابق تیم پالمیراس برزیل به الدحیل قطر پیوست. شبکه الکاس با انتشار تصویر منتشرشده از دودو ادعا کرد که توافق میان 2باشگاه انجام شده و او از برزیل به قطر می‌آید تا بعد از حضور در قرنطینه 2هفته‌ای در تمرینات این تیم حضور یابد. این بازیکن تا پایان فصل در اختیار الدحیل خواهد بود و سپس بند خرید برای باشگاه قطری فعال می‌شود؛ او جانشین ماریو مانژوکیچ بازیکن اهل کرواسی الدحیل خواهد شد، که چندی پیش این باشگاه را ترک کرد. الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا با پرسپولیس هم‌گروه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید