• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
شنبه 21 تیر 1399
کد مطلب : 104519
+
-

بورس کفش کتانی، گمرک


  میدان گمرک یا رازی در جنوب شهر و منطقه11 شهرداری تهران قرار دارد. هر ضلع میدان گمرک در یک محله این منطقه قرار گرفته و جالب است که هر ضلع تقریبا بورس یک کالا است. بورس دوچرخه، بورس موتور و تعمیرگاه موتور، بورس کفش و وسایل کوهنوردی را به راحتی می‌توانید در اطراف این میدان و منطقه 11 شهرداری تهران پیدا کنید.
  راسته کتانی‌فروشی‌های حوالی میدان رازی (میدان گمرک) سال‌هاست که فعال است. هرچند تعداد مغازه‌ها در این راسته در مقایسه با بازارهای دیگر قابل توجه نیست اما به واسطه عرضه کتانی‌های ورزشی برند خارجی و گران‌قیمت در این راسته، معمولا این بازار مشتری‌های خاص خودش را دارد. قبلا، کتانی‌های استوک، قاچاق یا دست دوم را برای فروش به این محل می‌آوردند اما حدود 10سال است که این مکان به راسته بازاری برای فروش کتانی‌های نو با ویترین‌های مدرن تبدیل شده است.
  اکثر کتانی‌های این منطقه چینی است، اورجینال‌ها و شناسنامه‌دارها هم چینی‌اند اما تحت لیسانس برند اصلی تولید شده‌اند. با این حال برای انتخاب و خرید از این راسته باید دقت کافی داشت؛ چون ممکن است یک کفش را با 2 قیمت بسیار متفاوت ببینید، مثلا یکی با قیمت 200 هزار تومان و دیگری یک میلیون تومان! برای خرید کتانی دوم که با قیمت اورجینال فروخته می‌شود، باید شماره و مشخصات کفش را در اینترنت جست‌وجو کنید تا قیمت جهانی آن برای شما مشخص شود.
  بد نیست بدانید که 5خیابان اصلی مولوی ،کارگر، جوادیان، هلال‌احمر و رباط‌کریم به این میدان منتهی می‌شوند. خیابان ولیعصر و شوش نیز به این میدان نزدیک هستند. اتوبوس تندرو خط میدان آزادی – پایانه خاوران و اتوبوس تندرو خط راه‌آهن – تجریش در خیابان ولیعصر و در نزدیکی این میدان ایستگاه دارند. اتوبوس‌های عادی سایر خطوط نیز از میدان رازی عبور می‌کنند. اما دسترسی به این میدان با مترو هم امکانپذیر است؛ خط ۳ متروی آزادگان – قائم و خط ۷ متروی میدان کتاب – بسیج از نزدیکی این میدان عبور می‌کنند. ایستگاه متروی مهدیه که در هر دو خط مشترک است هم در نزدیکی میدان گمرک قرار دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید