• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 14 تیر 1399
کد مطلب : 104020
+
-

حمله کرونا به فولاد

در آستانه بازی حساس با نساجی نیمی از بازیکنان فولاد به کرونا مبتلا شده‌اند

امیرحسین اعظمی

فولاد خوزستان که با 5 برد پیاپی در لیگ برتر، حالا موقعیت خوبی برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دارد، روز یکشنبه در دیداری حساس برابر نساجی قرار خواهد گرفت. اتفاق نگران‌کننده برای جواد نکونام اما، مثبت شدن تست برخی از بازیکنانش در آستانه این بازی حساس است. جالب اینجاست که باشگاه فولاد 2روز پیش با ارسال نامه‌ای محرمانه به سازمان لیگ، اعلام کرد که تعدادی از بازیکنان و اعضای این تیم به‌صورت قطعی کرونا گرفته‌اند و تست برخی هم مشکوک است. با اینکه نامه فولاد محرمانه بوده ولی خبر مبتلاشدن تعدادی از بازیکنان فولاد به کرونا، خیلی زود در رسانه‌ها پخش ‌شد که این موضوع با عصبانیت شدید سعید آذری همراه شده است. این در حالی است که همشهری ورزشی ظهر دیروز با آذری تماس گرفت ولی مدیرعامل فولاد حاضر به انجام مصاحبه نشد. او که به‌شدت از مسئولان سازمان لیگ بابت رسانه‌ای شدن نامه ناراحت است، احتمالا به‌زودی علیه آنها صحبت خواهد کرد. فولادی‌ها قصد داشتند بعد از ارسال نامه به سازمان لیگ، این موضوع را رسانه‌ای کنند ولی این خبر زودتر از اقدام آنها رسانه‌ای شد که همین موضوع باعث ناراحتی آذری شده است.
قبل از شروع بازی‌ها این موضوع عنوان شد که با توجه به قوانین و پروتکل‌های بهداشتی مربوط به مقابله با شیوع کرونا، ابتلای بیش از 5 عضو یک تیم منجر به قرنطینه کامل آن تیم به‌مدت 2هفته خواهد شد ولی ظاهرا این قانون به شکل عجیبی تغییر کرده است. یکی از اعضای کادر فنی فولاد در این خصوص به همشهری می‌گوید:« اخیرا به ما گفته‌اند که این قانون تغییر کرده و ظاهرا اگر یک‌سوم اعضای یک تیم هم کرونا بگیرند بازی‌های آن تیم برگزار می‌شود. به ما هم گفتند که به قائمشهر برویم و بازی با نساجی حتما برگزار می‌شود.»
  نکونام: مخالف ادامه لیگ هستم
جواد نکونام هم در این شرایط نگران تیمش است. در روزهای تعطیلی لیگ و زمانی که تیم‌های تبریزی و یکی دو تیم دیگر با نامه‌های انصراف خواهان تعطیلی کامل لیگ بودند، نام نکونام و تیمش در آن جمع دیده نمی‌شد. اما حالا و درحالی‌که فولاد تیم سوم جدول است نکونام می‌گوید: «با اینکه بهترین عملکرد را داشتیم و بهترین نتیجه را گرفتیم، باز هم اعلام می‌کنم مخالف ادامه لیگ هستم.» نکونام تأکید می‌کند در شرایطی طرفدار ادامه لیگ است که پروتکل‌های بهداشتی مثل اروپا رعایت شوند اما در شرایط فعلی مخالف برگزاری بازی‌هاست. در این شرایط اعضای فولاد خوزستان دیروز در فاصله 2روز مانده به دیدار برابر نساجی قائمشهر، تهران را به مقصد ساری ترک کردند. آن هم در شرایطی که طبق اعلام مسئولان و کادر فنی باشگاه خوزستانی، تست کرونای 6 بازیکن این تیم مثبت است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید