• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
دو شنبه 28 اسفند 1396
کد مطلب : 10387
+
-

برگ برنده‌های تلویزیون برای نوروز

تلویزیون
برگ برنده‌های تلویزیون برای نوروز

ثریا قاسمی، گوهر خیراندیش، ‌رؤیا تیموریان، فرهاد آییش، علیرضا خمسه، مریم امیرجلالی، محمدرضا شریفی‌نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی و افسر اسدی ازجمله بازیگران شناخته‌شده‌ای هستند که قرار است همراه با سریال‌های نوروزی به خانه‌های مخاطبان بیایند. به گزارش همشهری آنلاین، امسال 4سریال از شبکه‌های سیما با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که «پایتخت ۵» از سیروس مقدم در شبکه یک، «تعطیلات رویایی» از علیرضا امینی در شبکه دو، «دیوار به دیوار ۲» از سامان مقدم در شبکه سه و همچنین «هیأت‌مدیره» ساخته مازیار میری در شبکه پنج را شامل می‌شود.از میان این سریال‌ها، امسال «دیوار به دیوار» و «پایتخت»، 2مجموعه دنباله‌دار هستند که در ادامه کارهای قبل روی آنتن می‌روند.محسن تنابنده با نقش نقی، ریما رامین فر با نقش هما، احمد مهرانفر با نقش ارسطو و علیرضا خمسه با نقش بابا‌پنجعلی بازیگران اصلی پایتخت هستند.محمدرضا شریفی‌نیا، افسانه بایگان، محمود عزیزی، افسر اسدی، رضا یزدانی و علی صادقی هم بازیگران تعطیلات رؤیایی هستند.

ثریا قاسمی، گوهر خیراندیش، ‌رؤیا تیموریان، فرهاد آییش، پژمان جمشیدی، ویشکا آسایش، علی قربان‌زاده و میترا حجار در «دیوار به دیوار» ایفای نقش می‌کنند و مریم امیرجلالی، حدیث میرامینی، احسان کرمی، امیررضا دلاوری، رابعه مدنی، الیکا عبدالرزاقی، لیلی رشیدی، زهرا داوودنژاد، رحیم نوروزی و کمند امیرسلیمانی در هیأت‌مدیره جلوی دوربین رفته‌اند. از میان این بازیگران لیلی رشیدی، میترا‌حجار، علی‌قربانزاده و احسان کرمی ازجمله بازیگران جوانی هستند که پس از مدت‌ها دوری از تلویزیون، نوروز ۹۷ بار‌دیگر در قاب تلویزیون دیده خواهند شد. جالب اینکه تلویزیون برای اینکه امسال نوروز بتواند برای تماشاگرانش دستی پر داشته باشد در حوزه پخش فیلم هم تلاش‌‌های بسیاری انجام داده است. چندی پیش اعلام شد تلویزیون امسال ۱۳۳ عنوان فیلم در نوروز پخش می‌کند در حوزه سینمای ایران شامل «اروند»، «ویلایی ها»، «دریاچه ماهی» و «اشنوگل» می‌شوند. همچنین «نفس»، «ماجرای نیمروز»، «سیانور»، «آزادی مشروط»، «یتیمخانه ایران»، «برادرم خسرو»، «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم»، «بیست و یک روز بعد»، «گیتا»، «مرگ ماهی»، «گمیجی» و «قهرمانان کوچک» از دیگر آثاری هستند که از شبکه‌های سیما پخش خواهند شد. 

 جالب‌تر اینکه تلویزیون برای جذب مخاطب به نمایش فیلم‌های خارجی روز هم گوشه چشمی دارد و در همین راستا  شنیده می‌شود قرار است دانکرک، شکل آب و قتل در قطار سریع‌السیر شرق را هم پخش کند؛ فیلم‌هایی که هر کدام می‌توانند علاقه‌مندان بسیاری را پای تلویزیون میخکوب کنند. البته تلویزیون هر سال خاطره تلخی را هم برای مخاطبانش با تغییرات مکرر در کنداکتور پخش رقم می‌زند و باید منتظر ماند و دید که بالاخره جام جمی‌ها در آزمون نوروزی چه نمره‌ای از مخاطبانشان خواهند گرفت.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید