• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 تیر 1399
کد مطلب : 103621
+
-

مرگ اسیدپاش در زندان تبریز

مرگ اسیدپاش در زندان تبریز


عامل اسیدپاشی به روی دختری جوان در تبریز که دوران محکومیتش را می‌گذراند، در زندان جانش را از دست داد و با مرگ وی پرونده مختومه شد.
به گزارش همشهری، این مرد که محمد نام داشت28اسفند سال 96در اتوبان پاسداران تبریز به روی دختری 26ساله اسیدپاشیده و باعث سوختگی شدید او شده بود.
دختر جوان که معصومه نام دارد از طریق اینستاگرام با محمد آشنا شد اما این آشنایی پایان خوشی نداشت. دختر جوان مدتی بعد از این آشنایی با محمد که از وی خواستگاری کرده بود دچار اختلاف شد و پس از تحقیق درخصوص زندگی وی تصمیم گرفت به او جواب منفی بدهد. اما خواستگار سمج برای انتقام‌جویی نقشه اسیدپاشی کشید. روز حادثه عامل این اسیدپاشی، دختر جوان را سوار بر ماشینش کرد و پس از زخمی کردن او با قمه، ‌اسید به رویش پاشید. در این حادثه معصومه از ناحیه صورت، گردن، گوش، سینه و کمر به‌شدت آسیب دیده و بینایی چشم‌هایش نیز در این حادثه کم شد. پس از این ماجرا متهم به اسیدپاشی بازداشت و روانه زندان شد. 
جعفرخانی شبلو، وکیل قربانی حادثه، به تازگی خبر از مرگ اسیدپاش در زندان تبریز داده است. وی گفته است:‌ متهم این پرونده پس از محاکمه در شعبه اول دادگاه کیفری استان تهران به اشد مجازات محکوم شد. پیرو فرجام خواهی به عمل آمده، پرونده در یکی از شعبات دیوان عالی کشور در حال رسیدگی بود که متهم در زندان فوت و بدین‌ترتیب رسیدگی به این پرونده تمام شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید