• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 9 تیر 1399
کد مطلب : 103615
+
-

با مردم

با مردم

  معضلات رمز دوم پیامکی بانک‌ها
رمز دوم پیامکی بانک‌ها تبدیل به معضلی جدی شده است؛ درحالی‌که مدت اعتبار رمز دوم فقط2دقیقه است، ارسال آن گاهی نیم تا یک ساعت طول می‌کشد که دردی را دوا نمی‌کند.
علی سعادت از تهران

  ممنوعیت استفاده از ماشین حساب در کنکور اشتباه است
هنرجوی سال آخر مهندسی حسابداری هستم که در 3سال هنرستان تدریس و آموزش ما با ماشین حساب انجام شده است و ممنوعیت همراه داشتن ماشین در کنکور باعث هدر رفتن این همه سال تحصیل ما و از بین رفتن استعدادهاست. با این کار اکثر هنرجویان از پس کنکور برنخواهند آمد.
محمدحسین فرشته، از رباط کریم

   شهریه 30میلیونی برای ثبت‌نام کلاس اول
دبستانی واقع در منطقه4 آموزش و پرورش، برای ثبت‌نام کلاس اول ابتدایی 30میلیون شهریه طلب می‌کند، آیا نظارتی روی مدارس غیردولتی که کاسبی به راه ‌انداخته‌اند، هست؟
*نام مدرسه محفوظ است.
یک مادر فرهنگی از تهران

  تفاوت در سختی کار بیمه ‌نانوایان 
نانوایی کار سخت و زیان آوری است که جزو مشاغل سخت شناخته شده است، اما در تعلق سختی کار به بیمه‌شدگان نانوایی تفاوت وجود دارد و فقط شاطر و نان درآر از این حق بهره‌مند می‌شوند. آیا افراد دیگری که در فضای بسیار گرم نانوایی کار می‌کنند کارشان ساده است؟ حقیقتا باید به این ناعدالتی پایان داد.
یک شاطر نانوا از بجستان

   آبیاری فضای سبز و هدررفت آب
از مسئولان فضای سبز شهرداری تهران تقاضا دارم برای کارگران زحمتکش آبیاری فضاهای سبز، دوره‌های آموزشی درخصوص نحوه صحیح آبیاری و صرفه‌جویی در مصرف آب برگزار کنند؛ چرا که مشاهده می‌شود هنگام آبیاری، آب سرریز و به معابر اطراف جاری می‌شود یا بعضا آبیاری بیش از نیاز درختان و گیاهان صورت می‌گیرد.
حسینی از تهران

  جلوی خشک کردن تعمدی شالیزارها را بگیرند
با روند فعلی خشک کردن زمین‌های کشت برنج و تغییر کاربری‌های بعضا قانونی که به بهانه منطقه آزاد شدن مناطقی از مازندران صورت می‌گیرد، ضمن افزایش قیمت زمین‌های بایر، چندی دیگر به وارد‌کننده برنج تبدیل می‌شویم.
دولتی از ساری 

  مشکلات پرداخت وام به رانندگان تاکسی در البرز حل شود
پرداخت تسهیلات وام 6میلیون تومانی به رانندگان تاکسی در البرز منوط به ثبت‌نام در سامانه کارا است که آن هم نیازمند بیمه‌نامه رانندگان است. درحالی‌که بعد از سال94 هیچ بیمه‌نامه‌ای برای رانندگان تاکسی در البرز صادر نشده است. از سازمان حمل‌ونقل و بار البرز تقاضا داریم برای رفع این مشکل تدبیری کند.
شهبازی از کرج

  چرا مطالبات گندمکاران را تسویه نمی‌کنند؟
 گندم یک کالای استراتژیک است که امنیت غذایی کشور به آن وابسته است و عدم‌ پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان، ممکن است چالش‌های جدی ایجاد کند و امنیت غذایی را تحت‌تأثیر قرار دهد. مطالبات گندمکاران هنوز پرداخت نشده و در برخی موارد تنها بخشی از آن پرداخت شده است.
عرازبخت از گرگان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید