• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
یکشنبه 8 تیر 1399
کد مطلب : 103565
+
-

مغانلو: مقابل پرسپولیس 10 برابر همیشه انگیزه دارم

من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام

مغانلو: مقابل پرسپولیس 10 برابر همیشه انگیزه دارم

امیرحسین اعظمی

دیدار امروز پیکان و پرسپولیس برای شهریار مغانلو یک بازی خاص خواهد بود، مهاجمی که پس از درخشش در پیکان نامش بر سر زبان‌ها افتاد و شایعه انتقالش به پرسپولیس رسانه‌ای شد. اولین‌بار در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بود که بحث انتقال مغانلو به جمع قرمزپوشان پایتخت مطرح شد اما به نتیجه‌ای نرسید. جالب اینکه پرونده انتقال این بازیکن هنوز هم بسته نشده و شنیده می‌شود پرسپولیسی‌ها برای فصل آینده به او علاقه دارند. با وجود این مغانلو ترجیح می‌دهد در آستانه بازی با پرسپولیس در این خصوص صحبتی نداشته باشد. البته او در گفت‌و‌گو با همشهری از انگیزه‌های بالایش برای بازی امروز می‌گوید.

 شرایط پیکان برای شروع مجدد بازی‌ها چطور است؟
وضعیت تیم ما خوب است و خوشبختانه تعطیلی بازی‌ها این فرصت را به ما داد که خوب تمرین کنیم و آماده شروع بازی‌ها شویم. طبیعتا این تعطیلی برای برخی از تیم‌ها خوب نبود ولی ما سعی کردیم که روی نقاط ضعف و قوت‌مان کار کنیم تا در 9بازی باقی‌مانده نتایج لازم را بگیریم و در لیگ برتر بمانیم.
 خیلی‌ها پیکان را گزینه اول سقوط می‌دانند، این موضوع به تیم شما استرس نمی‌دهد؟
خیلی‌ها به‌خاطر جایگاهی که در جدول داریم، چنین طرز فکری در مورد تیم ما دارند ولی بازیکنان پیکان به این چیزها فکر نمی‌کنند. من مطمئن هستم که پیکان در لیگ برتر می‌ماند چون به توانایی بازیکنان اعتقاد دارم.
 خیلی خوش‌شانس نیستید چرا که در شروع لیگ باید با پرسپولیس صدرنشین بازی کنید.
به‌هرحال باید با پرسپولیس بازی کنیم و این جزو برنامه بازی‌های لیگ برتر است. ما بازی آسانی در پیش نداریم چون همه می‌دانند که پرسپولیس چه تیم باکیفیتی است ولی هدفمان این است که به برد برسیم. ما باید دنبال رقم زدن کارهای بزرگ باشیم و بازیکنان هم روحیه بالایی دارند تا یک نتیجه خوب را رقم بزنند.
 بازی‌ها هم که قرار است بدون حضور تماشاگران برگزار شود.
تماشاگران همیشه جذابیت زیادی به بازی‌ها می‌دهند ولی الان شرایط طوری است که باید در ورزشگاه خالی بازی کنیم. شاید این موضوع تا حدودی هم به نفع ما باشد که هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نیستند.
 در این چند ‌ماه شایعه پرسپولیسی بودن تو مطرح شد. آیا این موضوع در عملکرد تو برای این بازی تأثیرگذار خواهد بود؟
من کار خودم را انجام می‌دهم و توجهی به این مسائل ندارم. الان بازیکن پیکان هستم و تمام تمرکزم روی موفقیت این تیم است. شما مطمئن باشید 10 برابر همیشه در این بازی انگیزه خواهم داشت. من به پیراهن پیکان تعصب دارم.
 این درست است که پرسپولیسی‌ها با تو مذاکره کرده‌اند؟
خیر، من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام. هنوز فصل تمام نشده و این خبرها در حد یک شایعه است. باور کنید من با هیچ تیمی مذاکره نکرده‌ام، در ضمن یک فصل دیگر هم با باشگاه پیکان قرارداد دارم.
  در این شرایط فکر می‌کنی به پرسپولیس گل بزنی؟
تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین بازی را انجام دهم و طبیعتا به فکر گل زدن هستم.
 چقدر به آقای گلی فکر می‌کنی؟
دوست دارم در وهله اول تیمم نتیجه بگیرد. با این حال دوست دارم آمار گل‌هایم را بیشتر کنم چون این موضوع به خودم و البته نتیجه گرفتن پیکان کمک می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید