• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 8 تیر 1399
کد مطلب : 103574
+
-

نکته بازی

دیگر داوری برای استقلال مانده؟
فارغ از کم و کیف اتفاقات بازی استقلال و فولاد، دست‌کم یک مسئله قطعی به‌نظر می‌رسد؛ اینکه از این به بعد تا پایان فصل مهدی سیدعلی برای آبی‌ها سوت نخواهد زد؛ یعنی با این جنجالی که مجیدی راه انداخته و اتهامات غیرمستقیمی که به داور اهل شهرری زده، بسیار بعید است که کسی ریسک انتخاب سیدعلی برای قضاوت بازی‌های استقلال را قبول کند. این در حالی است که چندی پیش هم محمدرضا اکبریان اعتراف کرده بود در بازی پارسال با نفت آبادان گل سالم استقلال را به اشتباه مردود اعلام کرده. اتفاقا مجیدی به این اعتراف هم واکنش تندی داشت و گفته بود: «شما اشتباه نکردید، فقط ماموریت‌تان را انجام دادید.» به این ترتیب اکبریان هم از جمع داوران مسابقات استقلال حذف می‌شود. با ادامه این روند، ظاهرا برای بازی‌های استقلال باید از خارج داور بیاورند.

واقعا داری اشتباه می‌زنی
پست اینستاگرامی فرهاد مجیدی که در آن به‌صورت سربسته در مورد فساد در فوتبال ایران حرف زده بود، با واکنش‌های زیادی همراه شد که خیلی از آنها چندان مثبت نبود؛ به‌طوری که هزاران هوادار استقلال از مجیدی خواستند به جای این قبیل مبهم‌گویی‌ها روی بهبود وضعیت فنی تیم تمرکز کند. بعد هم که جواد نکونام او را به حضور گسترده در فضای مجازی و تلاش برای جذب دنبال‌کننده متهم کرد تا عرصه بر فرهاد تنگ‌تر شود. این وسط اما سوشا مکانی با درج کامنت پای پست جنجالی مجیدی، حق را به سرمربی استقلال داده است! مواضع اخیر سوشا به وضوح نشان از چرخش او به سمت آبی‌ها دارد، اما حتی با این فرض هم سرمایه‌گذاری او روی مجیدی چندان منطقی نیست. خود فرهاد الان زیر تیغ هواداران است؛ برای شما چه کاری می‌تواند انجام بدهد برادر جان؟

مواظب خودت باش مهدی جان!
شرایط این روزهای استقلال شگفت‌انگیز است. این تیم کلی غایب دارد که هیچ کدام‌شان هم به یک دلیل نیستند؛ از محروم و مصدوم گرفته تا مسافر. این وسط وضع خط حمله از همه خراب‌تر است؛ جایی که تبریزی رباط پاره کرده، ارسلان مطهری آسیب دیده و یک‌ماه خانه‌نشین است و شیخ دیاباته هم که آمده بود تهران یک سری به رفقا بزند، برگشته فرانسه. شیخ در یک وضعی به تمرینات برگشته بود که سرمربی تیم حتی نتوانست او را به اهواز ببرد و جلوی فولاد روی نیمکت بنشاند، بعد الان هم به بهانه تولد فرزندش به خانه برگشته. البته وقتی یادمان می‌آید استوکس هم به بهانه دیدن بچه‌اش رفت و برنگشت، پشت‌مان می‌لرزد. در هر صورت از مهدی قائدی عزیز تقاضا می‌کنیم به‌شدت مراقب خودش باشد وگرنه خود فرهاد مجیدی باید برود در پست مهاجم بازی کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید