• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103448
+
-

استقلال فقط قائدی را دارد

ارسلان نیست، شیخ هم مرخصی می‌خواهد؛ مجیدی از امیدها بازیکن می‌آورد

استارت بازی‌های لیگ برتر، اتفاقات ناخوشایندی را برای استقلال رقم زد. 
آنها در اهواز شکست تلخی خوردند و این بازی جدا از چند محروم که روی دست استقلال گذاشت، با مصدومیت تلخ ارسلان مطهری همراه بود. 
بعد از انجام معاینات کادر پزشکی روی پای مطهری، مشخص شده که مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ است و کشیدگی این عضله او را چند هفته خانه‌نشین خواهد کرد. روز گذشته دکتر کاوه ستوده پزشک استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه درخصوص وضعیت مطهری گفت: «مطهری در جریان بازی با فولاد مصدوم شد و پس از گرفتن MRI و معاینات مربوطه مشخص شد که وی دچار کشیدگی عضله در ناحیه همسترینگ است. مطهری به‌مدت 4هفته نیاز به فیزیوتراپی و درمان دارد.» استقلال در یک‌ ماه آینده باید با سایپا، پارس‌جنوبی، تراکتور، صنعت‌نفت و نساجی روبه‌رو شود و مطهری در این 5بازی نمی‌تواند استقلال را همراهی کند. او قبل از تعطیلات لیگ برتر در دوران آمادگی قرار داشت ولی شروع مسابقات برای او خوش‌یمن نبود. 
با توجه به پارگی رباط صلیبی مرتضی تبریزی و ناآمادگی بدنی شیخ دیاباته، استقلال حالا در خط حمله فقط مهدی قائدی را در اختیار دارد. البته دردسرهای استقلال فقط به اینجا ختم نمی‌شود. 
شیخ دیاباته مهاجم استقلال هم در چند روز گذشته درخواست عجیبی از کادر فنی استقلال کرده است. او باتوجه به پا به‌ماه بودن همسرش، درخواست کرده به او مرخصی بدهند تا برای به دنیا آمدن سومین فرزند کنار همسرش باشد.این در شرایطی است که درصورت پاسخ مثبت کادر فنی استقلال به دیاباته این بازیکن باید مراحل مجدد قرنطینه را در کشور فرانسه بگذراند و مشخص نیست که در نهایت چه زمانی دوباره به ایران بازخواهد گشت. 
با این حال رفتار مناسب شیخ در طول فصل و البته علاقه هواداران به او، موضوع این بازیکن را کمی حاد می‌کند. اعضای کادرفنی استقلال به‌صورت جدی روی این موضوع فکر می‌کنند؛ به‌خصوص که دیاباته نشانه‌هایی از نارضایتی را هم در هفته گذشته از خود بروز داده است. باید دید در نهایت مجیدی چه تصمیمی در این زمینه خواهد گرفت.

2بازیکن امید اضافه می‌شوند
خبر دیگر درباره استقلال این است که با توجه به مصدومیت‌های متعدد به‌خصوص در خط حمله و کمبود بازیکن، فرهاد مجیدی تصمیم گرفته با خارج کردن نام دو بازیکن مصدومش از لیست استقلال دو بازیکن از امیدها به لیست اضافه کند.   مجیدی قرار است امروز بعد از کمیسیون پزشکی نام تبریزی و آذری را از لیست استقلال خارج کند. از رده امیدها نیز محمد عابدی در پست مهاجم و امیرحسین خدامرادی در پست هافبک بازی‌ساز 2 بازیکنی هستند که مدتی با بزرگسالان استقلال تمرین کرده و توانسته‌اند نظر فرهاد مجیدی را جلب کنند. با شرایطی که استقلال در خط حمله دارد اصلا بعید نیست نام این 2بازیکن در بازی برابر سایپا در لیست 18نفره استقلال هم قرار بگیرد.

ریکاوری بعد از شکست 9نفره
تمرین روز پنجشنبه استقلال یک روز بعد از شکست برابر فولاد در سالن وزنه برگزار شد. ارسلان مطهری به‌دلیل مصدومیت از ناحیه کشاله در تمرین حضور نداشت، علی کریمی هم که از بازی اخراج شده بود در تمرین غایب بود. این در حالی است که داریوش شجاعیان، محسن کریمی و شیخ دیاباته در تمرین پنجشنبه در کنار سایر بازیکنان وزنه زدند. پیش از شروع تمرین فرهاد مجیدی 20دقیقه با بازیکنان تیمش به صحبت پرداخت. سرمربی استقلال درخصوص اتفاقات بازی چهارشنبه شب و همچنین عملکرد بازیکنان با آنها گفت‌وگو کرد. در حاشیه تمرین اما مجیدی جلسه‌ای را با اعضای کادر فنی استقلال برگزار کرد. استقلالی‌ها بعد از ریکاوری روز پنجشنبه، دیروز (جمعه) استراحت کردند. قرار است آبی‌پوشان از امروز برای دیدار با سایپا برنامه‌های تاکتیکی خود را مرور کنند. طبق برنامه اعضای تیم استقلال که در سفر به اهواز این تیم را همراهی کردند امروز پیش از تمرین این تیم برای چهارمین بار طی هفته‌های اخیر تست کرونا خواهند داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید