• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
پنج شنبه 5 تیر 1399
کد مطلب : 103364
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/J6Y1P
+
-

عامل جنایت در پارک چیتگر قصاص شد

عامل جنایت در پارک چیتگر قصاص شد

عامل جنایت در پارک چیتگر پس از گذشت ٥ سال از جنایت به دار مجازات آویخته شد. به گزارش همشهری، این جنایت 24مرداد ٩٤ رخ داد. آن روز کارآگاهان جنایی در جریان یک درگیری مرگبار در پارک چیتگر قرار گرفتند و پس از حضور در آنجا با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند که روی زمین افتاده بود. زنی که به‌شدت سراسیمه و هراسان بود می‌گفت که قاتل، شوهرش بوده و پس از قتل پسر جوان فرار کرده است.
این زن توضیح داد: مقتول را از قبل می‌شناختم. او در محله ما زندگی می‌کرد و با شوهرم نیز آشنا بود. حدود 2‌ماه قبل پیامکی از مقتول به دستم رسید که همین پیامک آغاز یک رابطه پنهانی شد. گاهی با او قرار گذاشته و به پارک می‌رفتم تا اینکه چند وقت پیش شوهرم متوجه ماجرا شد. من هم گفتم که مقتول مزاحمم شده و دست از سرم برنمی‌دارد.
وی ادامه داد: شوهرم وقتی این موضوع را شنید خیلی عصبانی شد اما حرفی نزد تا اینکه روز حادثه مقتول برایم پیامکی فرستاد و با او در پارک چیتگر قرار گذاشتم تا از او بخواهم که به این رابطه پایان دهد. وقتی به پارک رسیدم خبر نداشتم که شوهرم در تعقیب من است. در حال حرف زدن با مقتول بودم که شوهرم آمد. او با پسر جوان درگیر شد و با چاقو ضربه‌ای به او زد و فرار کرد.
با اظهارات زن جوان، تحقیقات برای دستگیری شوهر او شروع شد تا اینکه او ١٦ روز پس از زندگی پنهانی در کوهستان به اداره دهم پلیس آگاهی تهران رفت و خود را تسلیم کرد. وی در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت:روز حادثه سرکار بودم که همسرم با من تماس گرفت و اصرار کرد به خانه بروم. وقتی رفتم اثری از همسرم نبود. نگرانش شده بودم تا اینکه دوباره تماس گرفت و درحالی‌که هراسان بود خواست به پارک چیتگر بروم. من هم به تصور اینکه در دام خفتگیر و یا آدم‌ربا گرفتار شده چاقویی از خانه برداشتم و به پارک چیتگر رفتم. در واقع او مرا به محل جنایت کشاند. من اصلا قصد قتل نداشتم و حتی مقتول را هم نمی‌شناختم. وقتی به محل قرارمان، کنار درخت کاجی در پارک رسیدم یک دفعه همسرم را داخل خودروی پراید مقتول دیدم. خیلی به‌هم ریختم. به سمت آنها رفتم. همسرم با دیدن من از ماشین پیاده شد و به‌دنبال او مقتول نیز از ماشین پیاده شد که با او درگیر شدم و چاقویی به گردنش زدم. وقتی مقتول روی زمین افتاد از همسرم خواستم تا همراهم بیاید اما او ترجیح داد همانجا بماند. من هم از ترس سوار موتور شدم و فرار کردم.
متهم به قتل پس از مدتی در دادگاه کیفری پای میزمحاکمه رفت و به قصاص محکوم شد. همسرش نیز با حکم دادگاه به ٩٩ ضربه شلاق و ١٢٠ ساعت کار اجباری در خانه سالمندان و استحمام آنها محکوم شد. حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و متهم به قتل چند روز قبل در محوطه زندان رجایی شهر به دارمجازات آویخته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید