• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
پنج شنبه 5 تیر 1399
کد مطلب : 103363
+
-

قتل هولناک خواهر و 3خواهرزاده با خوراندن سم

قتل هولناک خواهر و 3خواهرزاده با خوراندن سم

تحقیقات پلیس درباره قتل مرموز زنی جوان همراه 3فرزندش که اجساد آنها داخل چاه خانه‌شان افتاده بود نشان داد برادر زن جوان آنها را با خوراندن سم به قتل رسانده و اجساد را به چاه انداخته است.
به گزارش همشهری، عصر روز دوشنبه دوم تیرماه امسال به پلیس شهرستان مهرستان در استان سیستان‌ و بلوچستان خبر رسید که 4عضو یک خانواده در یکی از روستاها به طرز عجیبی جان خود را از دست داده‌اند و اجساد آنها در چاه آب خانه کشف شده است. به‌دنبال اعلام این خبر گروهی از مأموران خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات در این‌باره آغاز شد. به‌دلیل عمق زیاد چاه که حدود 20متر بود، بیرون کشیدن اجساد از آنجا نیاز به تجهیزات ویژه داشت؛ به همین دلیل از آتش‌نشانی درخواست کمک شد و با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اجساد قربانیان شامل زنی 45ساله، پسری 16ساله و 2دختر 13و 11ساله‌اش از چاه بیرون کشیده شد.
تن پیمایی اولیه اجساد نشان می‌داد که بر بدن‌شان جای هیچ‌گونه جراحت، بریدگی با گلوله نیست اما به درستی معلوم نبود که آنها چطور جان باخته‌اند و چه‌کسی اجساد را به چاه انداخته است.
این حادثه هولناک را دایی این خانواده به پلیس اطلاع داده بود. او به مأموران گفت: به خانه خواهرم آمده بودم تا به او و بچه‌هایش سربزنم اما هرچه در زدم کسی باز نکرد. چند دقیقه صبر کردم اما هیچ خبری از آنها نشد. همیشه یک نفر در خانه می‌ماند و سابقه نداشت که خواهرم و بچه‌هایش همزمان خانه را ترک کنند. به‌همین‌دلیل نگران شدم و از همسایه‌ها پرس و جو کردم اما هیچ‌کس ندیده بود که آنها از خانه خارج شوند به همین دلیل در شرایطی که به‌شدت نگران خواهر و خواهرزاده‌هایم بودم با کمک چند نفر از همسایه‌ها و برادر کوچک‌ترم وارد خانه شدم. هیچ‌کس در اتاق‌ها نبود با این حال همه جا را جست‌وجو کردیم تا اینکه آخر سر برادر کوچک‌ترم به چاه آب رسید و دید که اجساد خواهر و خواهرزاده‌های‌مان در چاه افتاده که با پلیس تماس گرفتیم.
معلوم نبود این جنایت هولناک توسط چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای اتفاق افتاده است اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که جنایت توسط فردی آشنا اتفاق افتاده است به همین دلیل مأموران به تحقیق از نزدیکان مقتولان پرداختند تا اینکه به برادر کوچک‌تر زن جان باخته که نخستین نفر اجساد را در چاه دیده بود مشکوک شدند و وی را تحت بازجویی قرار دادند. مأموران می‌دانستند که او و خواهرش از مدت‌ها قبل بر سر مسائل مالی با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند و به همین دلیل بازجویی‌ها از او ادامه یافت تا اینکه سرانجام به قتل اعتراف کرد و گفت به‌دلیل اختلافات مالی خواهر و خواهر‌زاده‌هایش را به قتل رسانده است.
این متهم که 28سال دارد درباره جزئیات این جنایت هولناک گفت: 2سال بود که با خواهرم اختلاف داشتم و احساس می‌کردم در حقم ظلم کرده است به همین دلیل تصمیم به قتل او گرفتم. مقداری سم تهیه کردم و به خانه خواهرم رفتم. او از من استقبال کرد اما من به دور از چشم او و فرزندانش مقداری سم داخل غذای‌شان ریختم و به بهانه‌ای از خانه بیرون رفتم و وقتی 2ساعت بعد برگشتم هر 4نفرشان فوت شده بودند. من هم برای اینکه کسی از این ماجرا بویی نبرد اجساد را کشان‌کشان به نزدیکی چاه بردم و داخل آن انداختم.
سردار محمد قنبری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اعلام جزئیات این جنایت خانوادگی گفت: هم‌اکنون متهم در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دیگر این ماجرا ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :