• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 31 خرداد 1399
کد مطلب : 102853
+
-

کوتاه از حادثه

دختر 14ساله؛ قربانی خواستگار اینستاگرامی
دختری 14ساله که رؤیای زندگی در خارج از کشور را داشت، در دام  اینستاگرامی پسری گرفتار شد که نقشه شومی در سر دارد.
به گزارش همشهری، مدتی قبل زن و شوهری به دادسرای جنایی تهران رفتند و از ناپدیدشدن دختر 14ساله‌شان خبر دادند. پدر او گفت: دخترم به بهانه خرید از خانه خارج شد اما دیگر خبری از او نشد. همه جا را به دنبال او گشتیم تا اینکه به سراغ دفترچه خاطراتش رفتیم و با خواندن خاطرات او متوجه شدیم که به‌تازگی با پسری به نام سهراب در اینستاگرام آشنا شده است. او نوشته بود که سهراب به او وعده زندگی در خارج از کشور را داده است. حدس می‌زنیم که سهراب از دخترمان خبر دارد. از سوی دیگر متوجه شدیم که دخترمان تمام مدارک شناسایی و طلاهایش را برداشته و از خانه رفته است. 

ردی در شهر مرزی
پرونده‌ای درباره ناپدیدشدن دختر نوجوان تشکیل شد تا اینکه چند روز بعد دختر نوجوان با خانواده‌اش تماس گرفت و گفت در یکی از شهرهای مرزی است. همین تماس او کافی بود تا خانواده وی راهی شهر مرزی شده و دخترشان را به پایتخت برگردانند. او پس از حضور در دادسرای جنایی تهران از پسری 20ساله به اتهام تجاوز و سرقت شکایت کرد و گفت:‌ به تازگی شکست عشقی خورده بودم تا اینکه  در اینستاگرام با پسری به نام سهراب آشنا شدم. به‌تدریج ارتباط من با سهراب صمیمی‌تر شد و وقتی او شنید عاشق زندگی در خارج از کشور هستم به من وعده داد که می‌تواند مرا به اروپا برساند. از سوی دیگر او به من پیشنهاد ازدواج داد و می‌گفت اگر با هم به خارج از کشور برویم، در آنجا ازدواج می‌کنیم. اما برای رفتن به پول نیاز داشتیم که او پیشنهاد داد طلاهایم را بردارم. من هم این کار را کردم و به درخواست سهراب راهی یکی از شهرهای مرزی شدم. او در آنجا خانه‌ای اجاره کرده بود که مرا به آنجا برد و با تهدید به من تجاوز کرد و طلاهایم را گرفت و حتی اقدام به تهیه فیلم سیاه کرد و  گفت اگر به کسی حرفی بزنم یا شکایت کنم فیلم و عکس‌ها را در فضای مجازی منتشر کرده و آبرویم را می‌برد. 
بعد از اظهارات این دختر نوجوان، به دستور  قاضی جنایی پسر 20ساله بازداشت شد و در بازجویی‌ها به جرم خود اقرار کرد. او گفت: وقتی متوجه شدم که دختر نوجوان شکست عشقی خورده و رؤیای زندگی در خارج از کشور را دارد فریبش دادم تا اموالش را سرقت کنم. خودم ساکن یکی از شهرهای مرزی هستم که به بهانه خروج از مرز او را به محل زندگی‌ام کشاندم و نقشه‌ام را عملی کردم. 
پس از تحقیق از متهم و با توجه به اینکه جرم در یکی از شهرهای مرزی کشور رخ داده بود، پرونده به دلیل صدور قرار عدم‌صلاحیت به دادسرای محل فرستاده شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید