• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 25 خرداد 1399
کد مطلب : 102588
+
-

کافه مجلس

  سرلشکر باقری مهمان جلسه غیرعلنی مجلس
سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس گفت که فهرست کمیسیون‌ها تا 2 روز آینده نهایی خواهد شد. محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد :امروز و فردا اعتراض نمایندگان به عضویت در کمیسیون‌ها بررسی می‌شود و در صورت باقی نماندن نمایندگان بدون کمیسیون، فهرست کمیسیون‌ها نهایی می‌شود و در صورت باقی ماندن موارد، تنها آن موارد بررسی خواهد شد. علیرضا سلیمی، عضو هیأت‌رئیسه مجلس نیز به ایسنا گفت که سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح مهمان جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه مجلس خواهد بود.

   مسئولیت‌های قبلی را ندارم 
علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس تأکید کرد: مسئولیتی در هیأت‌مدیره شرکتی ندارم و رحمانی، وزیر سابق صمت در این سمت‌ها مشغول شده‌ است. نیکزاد درباره برخی حرف و حدیث‌ها پیرامون حضورش در هیأت‌مدیره ۲ شرکت در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: نوشته بودند در ۲ شرکت مدیرعامل و رئیس هیأت‌مدیره هستم و باید به‌دلیل حضور در مجلس از این مسئولیت‌ها استعفا دهم.‌ از مراقبتشان سپاسگزارم، اما نیاز به استعفا نیست. آقای رحمانی، وزیر سابق صمت در این سمت‌ها مشغول شده‌اند و علی‌الاصول بنده هم‌اکنون مسئولیت قبلی را ندارم.

  بررسی اعتبارنامه تاجگردون در کمیسیون تحقیق 
علی جدی، دبیر کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان مجلس یازدهم گفت:‌کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخبان، روز یکشنبه بعدازظهر با اعضای کمیسیون تشکیل جلسه خواهد داد. به گزارش فارس، وی ادامه داد: در حقیقت روز یکشنبه تصمیم‌گیری می‌کنیم که طی این مدت مشخص شده که براساس قانون 15روز به کمیسیون مهلت داده شده، چند جلسه برای بررسی اعتبارنامه منتخب گچساران تشکیل شده و چه زمانی از معترضان و غلامرضا تاجگردون دعوت به عمل ‌آید. وی همچنین تصریح کرد: قطعا در جلسات بعدی از معترضان اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون و همچنین شخص منتخب گچساران دعوت خواهیم کرد تا توضیحات و سخنان آنها را هم بشنویم.

   امیدواریم دوباره ترامپ انتخاب شود
حسینعلی حاجی‌دلیگانی، نماینده شاهین‌شهر و میمه و برخوار به برنا گفت: امیدوارم که ریاست‌جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود؛ چراکه وجود وی و تحریم‌هایی که به واسطه ترامپ بر کشور ما تحمیل شده باعث ایجاد فرصتی برای خودکفایی و رشد بیشتر در کشور شده است. شاید تحریم‌ها را ظالمانه ببینیم، ولی باعث ایجاد فرصت شکوفایی در کشور می‌شود. او افزود: گاهی تغییر روش، فرصت ایجاد می‌کند. ما باید از لاک احتیاط بیرون آمده و ابتکار عمل را به‌دست بگیریم و بدین صورت می‌توانیم کشور را نجات دهیم. ما باید اراده کنیم و تصمیم بگیریم که زیر بار ظلم نرویم تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. در این راه همه اعم از مسئولان و سردمداران نظام و مردم عادی جامعه، مسئول هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید