• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102519
+
-

فوتبال ایران

  سعادتمند به‌دنبال نجات استقلال از مهلکه
استقلال تا دوشنبه فرصت دارد که 310هزار دلار پول بویان و 600هزار دلار پول وینفرد شفر را پرداخت کند در غیر این صورت آبی‌ها ممکن است از 3پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوند، کسر امتیاز سراغ این تیم بیاید و یا حتی با حکم فیفا به دسته پایین‌تر سقوط کند. مدیرعامل استقلال این روزها مذاکرات فشرده‌ای را با واحدهای اقتصادی مختلف برگزار می‌کند تا بتواند با فراهم کردن این مبلغ تیمش را از محرومیت بزرگ نجات بدهد. سعادتمند اگر بتواند این پول را فراهم کند این تیم تا مدت زیادی بدهی درشت دیگری ندارد و فقط مطالبات کولی و ساشا شفر می‌ماند که مبلغ آن چندان درشت نیست. البته در این بین به‌خاطر شکایت آریا برتر از شرکت فولاد متین، کارگزار جدید استقلال فعلا با پرداخت این پول موافقت نکرده است و سعادتمند در تلاش است بتواند با استفاده از ارتباطاتش این مبلغ را فراهم کند تا استقلال را از محرومیت بزرگ نجات بدهد.

 کی‌روش در بین 9مربی برتر آسیا 
شبکه فاکس اسپورت 9نامزد کسب عنوان بهترین مربی در رده تیم‌های ملی قاره کهن را معرفی کرد. شبکه «فاکس اسپورت» آسیا امروز در یک نظرسنجی از کاربرانش درباره انتخاب بهترین مربی قاره کهن سؤال کرد. این رسانه نام 9مربی تیم‌های ملی مختلف را برای کسب این عنوان معرفی کرد وکارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران نیز در میان نامزدها قرار گرفت. کی‌روش درنظرسنجی با آلبرتو زاکرونی، آلفرد ریدل، گاس هیدینک، پارک هانگ سئو، آوراموویچ، سناموآنگ، فلیکس سانچس و راجا گوئاپال رقابت می‌کند.

  رادولوویچ قصد بازگشت ندارد
مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اعلام کرد که میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته‌نگرویی این تیم علاقه چندانی به ادامه همکاری ندارد. سرمربی ذوب‌آهن که بعد از تعطیلی مسابقات لیگ برتر به‌دلیل شیوع ویروس کرونا از ایران به کشورش بازگشته بود حاضر به بازگشت نیست. منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن درباره وضعیت میودراگ رادولوویچ گفت: «سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن به‌دلیل شیوع کرونا حاضر به بازگشت نیست و از طرف دیگر، خود این مربی علاقه چندانی به ادامه همکاری با تیم ذوب‌آهن ندارد. در هر صورت هنوز اعلام رسمی‌ مبنی بر پایان همکاری با این مربی نشده و درصورت وقوع این موضوع، اجازه نخواهیم داد حقی از شرکت و سهامداران ذوب‌آهن ضایع شود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید