• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102496
+
-

نکته بازی

گیر بعدی‌تان چیست؟
سعید رمضانی هم تبدیل به پدیده‌ای شده است. در روزهای گذشته 50 مصاحبه از سرپرست استقلال آمده بود که« این چه وضعی است؛ ما حتی برنامه بازی با فولاد را نمی‌دانیم. مشخص نیست این بازی کجا قرار است برگزار شود.» بعد از وقتی سازمان لیگ برنامه را اعلام کرده، 50 مصاحبه جدید از رمضانی آمده در مورد اینکه شرایط اهواز خطرناک است و بازی باید در یک استان دیگر برگزار شود. قبل از همه اینها هم عزیزان خواستار تعویق بازی شده بودند که سازمان لیگ مسابقه را یک هفته عقب انداخت. الان هم اگر استان محل بازی عوض شود، رمضانی مصاحبه می‌کند و می‌گوید: «این چه وضعی است؟ محل برگزاری مسابقه را به ما نزدیک‌تر کنید.» لابد اگر ورزشگاه آزادی را هم میزبان کنند، رمضانی به ساعت بازی گیر خواهد داد. آقا شما مطمئنید دنبال فوتبال هستید؟

پروژه سوپرمن نمایی
یکی از تکنیک‌های مدیریت در فوتبال ایران این است که شما یک تصویر بحرانی از شرایط بسازید و بعد که با چند اقدام ساده مشکلات فروکش کرد، در قالب سوپرمن ظاهر شوید. احتمالا الان احمد سعادتمند مشغول انجام همین پروژه است. مدیرعامل استقلال با اسم رمز صداقت و شفافیت برخی مسائل را در مورد ضرب‌الاجل پرداخت طلب شفر و بویان نایدنوف مطرح کرده و گفته خطر کسر امتیاز، محرومیت و حتی سقوط به دسته اول، باشگاه را تهدید می‌کند. لابد چند روز دیگر هم سعادتمند ژستی فاتحانه خواهد گرفت که 
« بله، ما با درایت و تلاش‌مان این خطرها را رفع کردیم.» خب استاد عزیز وظیفه‌ات را انجام بده، دیگر چرا مردم را نگران می‌کنی؟ در میان گذاشتن این مطالب با هواداران چه سودی دارد؟ نکند فکر کردید یک هوادار پیدا می‌شود و یک میلیون دلار به شما می‌بخشد؟

دنیا پر از ویلموتس است
الان یک عده شروع کرده‌اند به بد و بیراه گفتن به مارک ویلموتس و سعی می‌کنند با اطلاق عناوینی مثل دزد، کلاش، حریص، کلاهبردار و... به او کمی درد دل‌شان را تسکین بدهند. صد البته نوع رفتارهای ویلموتس و تعاملی که با ما داشت نشان می‌دهد او را می‌توان سزاوار چنین کلماتی دانست، اما نکته اینجاست که دنیا پر از ویلموتس است، این ما هستیم که باید کلاه‌مان را سفت بچسبیم. اگر یک وقت با برانکو همکاری کردیم و دیدیم 11‌ماه حقوق نمی‌گیرد و دم نمی‌زند یا اگر بازیکنی مثل دیاباته داشتیم که شرایط فسخ را داشت و این کار را نکرد، نباید تصور کنیم «قاعده» همین است. نه اتفاقا اینها استثناء به شمار می‌آیند و قاعده کسانی همچون ویلموتس، کنستانت و استوکس هستند. پس بهتر است حواس‌مان را جمع کنیم تا بعدا ناچار به فحش دادن نشویم!

این خبر را به اشتراک بگذارید