• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102517
+
-

حواستان به لودویچ دلشاد هست؟

محمد زارعی

همانطور که پیش‌بینی می‌شد ویلموتس هم مانند بسیاری از مربیان خارجی که در این چند سال به کشورمان سفر کرده‌اند مثل کی‌روش، برانکو، استراماچونی، کالدرون و... با شکایت به فیفا خواهان حق و حقوق خود شده است. البته در مورد ویلموتس بحث حق و حقوق نیست چرا که مدیران فدراسیون مدعی‌اند او حقوق خود را گرفته است و حتی 300هزار یورو هم اضافه‌تر گرفته که باید برگرداند. اما ویلموتس با وکلای خود در کمیته انضباطی و حقوقی فیفا مدعی شده فدراسیون فوتبال ایران با اضافه کردن بندی که او اطلاع نداشت و در توافقات اولیه نبود سر او کلاه گذاشته است.
اما این بند چیست؟ در این بند آمده که هر کدام از طرفین به هر دلیلی اگر قرارداد فی‌مابین را زیر پا گذاشت فدراسیون باید 3‌ماه حقوق را به‌عنوان خسارت پرداخت کند. ولی ویلموتس می‌گوید این بند در توافقات اولیه نبوده و حالا به جرم کلاهبرداری از فدراسیون ایران شکایت کرده است.
در سوی دیگر فدراسیونی‌ها با استخدام«لودویچ دلشاد» وکیل خارجی موضوع شکایت ویلموتس را پیگیری می‌کنند این در حالی است که در صورت شکست فدراسیون در این پرونده ایران باید مبلغی بیش از 6میلیون یورو به‌عنوان خسارت به این مربی بلژیکی بپردازد. لودویچ دلشاد همان وکیلی است که زنوزی مالک تراکتورسازی مدعی شده با زد و بند و تبانی و عدم ‌ارائه لایحه دفاعی، باعث شده تراکتورسازی در پرونده اروین و استوکس با وجود مستندات قوی بازنده شود.
زنوزی همچنین ادعا کرده که لودویچ با سابقه 10ساله در ارکان قضایی فیفا دوستی دیرینه با خطیر معاون سابق باشگاه استقلال دارد و حتی او را هم در این تبانی دخیل می‌داند.او براساس شنیده‌ها این وکیل را یکی از بستگان مدیران ارشد فدراسیون فوتبال معرفی کرده است. حتی گفته می‌شود برخی از مقامات امنیتی هم پیگیر موضوع این وکیل هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید