• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102512
+
-

لیست دور از دسترس سرخپوشان برای فصل بعد

سرخپوشان خود را آماده می‌کنند تا در ادامه لیگ برتر بتوانند به چهارمین قهرمانی خود دست پیدا کنند. پرسپولیس با توجه به بازی‌های پیش روی خود احتمالا کار سختی را در پیش ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد می‌تواند برای چهارمین بار پیاپی قهرمان شود. نکته مهم اینجاست که سرخپوشان از حالا به واسطه قرارداد با کارگزار جدید خود به‌دنبال تقویت برای فصل آینده هستند. با توجه به توقف رقابت‌های فوتبال سرخپوشان در این فصل باید دیدارهای باقیمانده در لیگ قهرمانان آسیا را هم برگزار کنند و درصورت صعود به دور بعد فصل آینده در دور حذفی باید به میدان بروند.کارگزار جدید باشگاه از سرمربی تیم خواسته تا لیست خود را هر چه زودتر به باشگاه بدهد تا مسئولان باشگاه بتوانند از حالا خود را آماده مذاکره با نفرات مدنظر سرمربی تیم کنند. جالب اینجاست که یحیی در لیست جدید خود که البته فاقد بازیکن مازاد است دست روی بازیکنانی گذاشته که جذب هر کدام از آنها می‌تواند بمبی در فوتبال ایران باشد، هرچند که واقعا بعید به‌نظر می‌‌رسد این بازیکنان به راحتی حاضر به پیوستن به جمع سرخپوشان شوند.

  نیازمند به‌خاطر فنایی
با جدایی بیرانوند حالا یحیی به‌دنبال جانشین این دروازه‌بان است. سرمربی سرخپوشان در لیست خود علیرضا حقیقی و پیام نیازمند را قرار داده است. در این میان بعید است که نیازمند به راحتی سرخپوش شود. ستاره سپاهان تا 1401با تیمش قرارداد دارد، اما یحیی امیدوار است به واسطه رفاقت عمیق نیازمند و فنایی این دروازه‌بان را بتواند سرخپوش کند.

  بازگشت شایان به‌خاطر انصاری
با مصدومیت شدید انصاری،این بازیکن فصل را تا پایان از دست داد و احتمالا به‌زودی نتواند دوباره پا به توپ شود. از طرفی نادری هم باید دوباره به تیم سابق خود در بلژیک باز گردد و به این ترتیب سمت چپ دفاعی سرخپوشان به یکباره خالی از بازیکن خواهد شد. به همین دلیل یحیی در لیست خود نام شایان مصلح را قرار داده است تا باشگاه این بازیکن را دوباره به پرسپولیس بازگرداند.

  رامین، راضی به بازگشت می‌شود؟
با وجود علاقه رامین به ماندن در پرسپولیس برانکو این اجازه را به این بازیکن نداد تا رامین در نهایت به لیگ قطر برود. با آمدن یحیی، او خواهان بازگشت این بازیکن به پرسپولیس شده است؛ هرچند که باشگاه قطری رامین شدیدا با این موضوع مخالف است و بعید است که مدافع ملی‌پوش سابق پرسپولیس به راحتی دوباره به جمع سرخپوشان بازگردد.

   شانس دوباره پرسپولیس برای جذب گوچی
پرسپولیس در ابتدای فصل تلاش زیادی کرد تا بتواند قوچان‌نژاد را راضی به پیوستن به پرسپولیس کند که در نهایت به‌خاطر مخالفت همسر این بازیکن این اتفاق صورت نگرفت. حالا شنیده می‌شود که یحیی بعد از کنارگذاشتن استوکس و البته عدم‌کیفیت اوساگونا دوباره در لیست خود نام گوچی را قرار داده و باید دید این بار مدیران باشگاه می‌توانند این بازیکن را راضی به پیوستن به پرسپولیس کنند یا خیر.

این خبر را به اشتراک بگذارید