• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 24 خرداد 1399
کد مطلب : 102506
+
-

سرمربی نگذاشت بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم

نیلسون: به‌خاطر هواداران تخفیف می‌دادم اما باشگاه جوابم را هم نداد

سرمربی نگذاشت بیشتر برای پرسپولیس بازی کنم

حمیدرضا علیپور

پرونده شکایت نیلسون کوریا از پرسپولیس در نهایت مانند همیشه به نفع دروازه‌بان برزیلی سابق سرخپوشان تمام شد و حالا مدیران پرسپولیس باید ظرف چند روز آینده این مبلغ را پرداخت کنند. این در حالی است که نیلسون سال93 از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد و در واقع سرخ‌ها 5سال برای پرداخت دستمزد او فرصت داشتند.
نیلسون هم‌اکنون از پرسپولیس چیزی حدود ۸۷ هزار دلار طلبکار است که با هزینه‌های دادرسی جمع بدهی چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار است که نزدیک به یک میلیارد و 800میلیون تومان خواهد شد. نکته مهم اینجاست که اگر همان زمان طلب نیلسون پرداخت می‌شد، این مبلغ تنها 300میلیون تومان بود که مدیران باشگاه با بی‌توجهی خود این مبلغ را پرداخت نکردند. با این حال مدیر حقوقی باشگاه در این خصوص می‌گوید:« در مورد پرونده نیلسون هنوز این زمان و امکان برای باشگاه وجود دارد که موضوع را به CAS ببریم. این گزینه روی میز وجود دارد ولی تصمیم باشگاه با توجه به سابقه خوب این بازیکن و وجود شرایط پرداخت، این است که نسبت به پرداخت مطالبه او اقدام کنیم. پس از دریافت حکم، نامه‌ای برای فیفا ارسال شد تا مطالبه او از ناحیه درآمدهای باشگاه که در اختیار آن نهاد است پرداخت شود. فیفا هم به نامه ما پاسخ داد که دیروز به‌دست ما رسید و خواهان آن شدند که شماره حساب مندرج در قرارداد را به آنها اعلام کنیم.»
دروازه‌بان برزیلی و 44ساله سرخپوشان که در زمان حضور خود در پرسپولیس توانست خاطرات خوبی برای هواداران بسازد درخصوص مطالبات خود و همچنین شرایط دروازه سرخپوشان در سال‌های اخیر با همشهری گفت‌وگو کرده است.
  طبق حکم فیفا باشگاه پرسپولیس باید تا چند روز دیگر مطالبات تو را بپردازد.
باید بگویم که قبل از هر چیز من دلم برای هواداران پرسپولیس واقعا تنگ شده است اما این را هم باید بگویم زمانی که من از پرسپولیس جدا شدم سعی کردم که با باشگاه تماس بگیرم و حاضر بودم به پرسپولیس به‌خاطر خاطرات خوبی که با آنها داشتم تخفیف بدهم و برای پرداخت مطالبات خودم مذاکره کنم اما مسئولان باشگاه نه‌تنها جواب من را ندادند بلکه حتی دیگر سراغی از من نگرفتند و در نهایت مجبور شدم شکایت کنم.
  پرسپولیس در سال‌های گذشته توانست نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد.
 پرسپولیس بعد از آمدن برانکو کاملا متحول شد و می‌‌دانم که در این سال‌ها تمام عناوین قهرمانی را کسب کرد و حتی می‌توانست قهرمان لیگ قهرمانان شود اما با بدشانسی این اتفاق نیفتاد.
  بیرانوند را چطور دیدی؟
بیرانوند هم‌اکنون بهترین دروازه‌بان آسیاست و حتی می‌تواند در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی کند. کیفیت بیرانوند در جام‌جهانی هم کاملا مشخص شد و او راه درازی برای پیشرفت در پیش دارد.
  دلت برای بازی در پرسپولیس تنگ نشده است؟
من دوست داشتم چند سال دیگر برای پرسپولیس بازی کنم اما سرمربی تیم(درخشان) این اجازه را به من نداد و تصمیم گرفت از بین من و سوشا، من را کنار بگذارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید