• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 22 خرداد 1399
کد مطلب : 102420
+
-

با مردم

  تعزیرات، قبول‌شدگان آزمون استخدامی را به‌کار نگرفت
عده‌ای فارغ التحصیل دانشگاهی هستیم که در آزمون دستگاه‌های اجرایی فراگیر ششم در دستگاه تعزیرات حکومتی در سال 97موفق به قبولی و به اتمام رساندن تمام مراحل گزینش و مصاحبه شدیم ولی تاکنون هیچ اقدامی از سوی این دستگاه برای به‌کارگیری قبول‌شدگان انجام نشده است و در ابتدای هر‌ماه قول شروع به‌کار در پایان‌ماه را به ما می‌دهند. درحالی‌که در این مدت عده‌ای را به‌صورت قراردادی به‌کار گرفته اند.
قبول‌شدگان آزمون استخدامی ازتهران

  کم کاری برای مقابله با آتش‌سوزی‌های سریال
به‌نظر می‌رسد منابع طبیعی، محیط‌زیست یا دیگر ارگان‌های دست‌اندرکار برای مقابله با آتش‌سوزی یا فرونشاندن آتش، پس از وقوع اهتمام جدی ندارند؛ وگرنه چطور در چهارمحال و بختیاری که خنک‌ترین استان کشور است، بلوط‌ها باید با خاکستر یکسان شوند.
موسیانی از شهرکرد

 ترکیش ایر، پول بلیت‌های کنسل شده را پس نمی‌دهد
درپی بی‌نتیجه بودن پیگیری استرداد پول بلیت‌های لغوشده پرواز با هواپیمایی ترکیش ایر(برای سفر رفت و برگشت از تهران به مونترال و برعکس)، در تاریخ ٣١ اردیبهشت از طریق ای‌میل سازمان هواپیمایی کشوری، شکایتی را برای این سازمان فرستادم. انتظار داشتم سازمان هواپیمایی کشوری که طبق قانون، سازمان حامی حقوق مسافران هوایی است حقوق مرا از این شرکت هوایی خارجی مطالبه کند اما تا امروز هیچ پاسخی نگرفته‌ام.
علی اعظم محمدبیگی

  بازسازی اتوبوس‌های قم بی‌فایده است
بعد از چند سال وعده و وعید برای بازسازی ناوگان اتوبوسرانی قم این روزها صحبت از بازسازی اتوبوس‌های قدیمی می‌شود که به‌نظر کاری بی‌فایده و پرهزینه است. مسئولان به جای دور ریختن بودجه‌ها اتوبوس تازه برای ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر تهیه کنند.
جوشقانی از قم

  بازنشستگان برای خرید ارزاق هم دچار مشکل شده اند
با عدم‌اجرای قانون افزایش حقوق بازنشستگان از اول سال‌جاری این قشر آنچنان درمانده شده‌اند که حتی برای خرید ارزاق عمومی معطل شده‌اند. مگر کاسبان ارزاق را به قیمت سال گذشته می‌فروشند که ما مجبوریم با حقوق سال گذشته بسوزیم و بسازیم.
محمدحسین عسگری از تهران

 هفت خوان بی‌پایان سرمایه‌گذاری در بوشهر
حدود 2 سال قبل تقاضای صدور مجوز برای راه‌اندازی کسب و کار خود را کرده‌ام. آن زمان گفتند که باید در سایت مخصوصی ثبت نام کنیم. از همان زمان تاکنون هنوز مجوز شغل ما صادر نشده و امثال من بسیارند که معطل صدور مجوز برای راه‌اندازی کسب و کار خودشان هستند.
حسینی از بوشهر
 

این خبر را به اشتراک بگذارید