• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
چهار شنبه 21 خرداد 1399
کد مطلب : 102369
+
-

ناراحتی ارسلان از استقلالی‌ها

پیشنهادهای خارجی مطهری بدون اطلاع خودش رد شد

ناراحتی ارسلان از استقلالی‌ها

ارسلان مطهری یکی از خرید‌های استقلال در نقل‌و‌انتقالات زمستانی بود؛ مهاجمی که ابتدا به‌نظر می‌رسید قرار است ذخیره‌ای مطمئن برای زوج قائدی و دیاباته باشد اما خیلی زود مهره فیکس آبی‌ها شد و با گلزنی در داربی و بازی‌های آسیایی، به چهره‌ای محبوب نزد هواداران تبدیل شد. 
عملکرد درخشان مطهری پیش از شیوع کرونا باعث شد تا بحث لژیونرشدن این بازیکن برای فصل آینده بر سر زبان‌ها بیفتد. جالب اینکه حالا خبردار شدیم در تعطیلات ماه‌های اخیر، چند پیشنهاد رسمی برای مطهری به استقلال رسیده؛ پیشنهادهایی از بلژیک، ترکیه و قطر که تمام آنها از سوی مدیران باشگاه رد شده است! مهم‌تر اینکه مدیران استقلال بدون اینکه مطهری را در جریان این پیشنهادها قرار دهند، به تمام آنها پاسخ منفی داده‌اند و همین اتفاق باعث ناراحتی این بازیکن شده است. مطهری که چند روز پیش برای انجام کارهای شخصی‌اش به باشگاه استقلال رفته بود، به‌صورت اتفاقی در جریان پیشنهادهای خارجی‌اش قرار گرفت و گلایه‌اش را بابت مخفی نگه داشتن این پیشنهادها به گوش مدیران باشگاه رساند. همین داستان بهانه‌ای شد تا تماسی با مطهری داشته باشیم و با او در این خصوص گفت‌و‌گو کنیم. 
او ابتدا علاقه‌ای به صحبت نداشت اما پس از اصرار خبرنگار همشهری ورزشی در این خصوص گفت: «به هر حال من از دست باشگاه ناراحت هستم. در همه‌جای دنیا وقتی پیشنهادی برای بازیکن به باشگاه می‌رسد، آن را به بازیکن تیم اطلاع می‌دهند اما استقلال این کار را نکرد. شاید هم به این دلیل این اتفاق افتاد که من مدیر برنامه ندارم اما کاش باشگاه این کار را با من نمی‌کرد و من را در جریان این موضوع قرار می‌دادند.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید