• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
چهار شنبه 21 خرداد 1399
کد مطلب : 102324
+
-

پایان سرقت‌های 6بچه محل


6پسر جوان که بچه‌های یک محله هستند باند سرقت تشکیل داده بودند و به خانه‌های شهروندان دستبرد می‌زدند اما سرانجام دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، اوایل اردیبهشت‌ماه نخستین مورد از سرقت‌های اعضای این باند به پلیس گزارش شد. آنها در محدوده نازی‌آباد به خانه‌ای دستبرد زده و آنجا را غارت کرده بودند. مأموران با حضور در محل وقوع سرقت توانستند به اطلاعاتی درباره سارقان دست پیدا کنند. شواهد نشان می‌داد آنها 6نفر هستند و سرکرده باند جوانی به نام عمران است. همچنین شواهد نشان می‌داد که همه اعضای باند از افراد سابقه‌دار هستند و پیش از این دستگیر و زندانی شده‌اند. با به‌دست آمدن این اطلاعات مأموران به دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 در عملیاتی هماهنگ موفق شدند هر 6عضو این باند را در جنوب تهران دستگیر کنند. مأموران همچنین در جریان بازرسی از مخفیگاه سارقان موفق شدند مقدار زیادی از اموال مسروقه شامل دلار و سکه را کشف کنند. با آغاز بازجویی‌ها از متهمان آنها علاوه بر سرقت از خانه‌ای در نازی‌آباد اعتراف کردند که به خانه‌ای در محدوده حکیمیه نیز دستبرد زده‌اند. بررسی پرونده‌های سرقت ادعای متهمان را تأیید می‌کرد و شواهد نشان می‌داد آنها در جریان این 2فقره سرقت توانسته‌اند یک میلیارد ریال به جیب بزنند. سرکرده باند در اعترافاتش گفت: ما پس از تشکیل باند ابتدا سوژه‌های‌مان را انتخاب می‌کردیم و در ساعت‌های اولیه صبح به آنجا می‌رفتیم و با تخریب در ورودی وارد منزل می‌شدیم و اشیای با ارزش را سرقت می‌کردیم و با فروش این اشیا پول به‌دست آمده را صرف خوشگذرانی می‌کردیم.
 سرهنگ احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: با هماهنگی بازپرس پرونده،  اموال   کشف شده به مالباخته تحویل داده شد و متهمان با صدور قرار قانونی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره هفدهم قرار دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید