• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
چهار شنبه 21 خرداد 1399
کد مطلب : 102320
+
-

پایان فرار راننده قاتل

کوتاه از حادثه
پایان فرار راننده قاتل


درگیری رانندگان پژو و سراتو پایان تلخی داشت، تا جایی که راننده پژو در کوچه بن‌بست راننده سراتو را زیرگرفت و باعث مرگ او شد.
به‌گزارش همشهری، هشتم اسفند‌ماه پارسال، گزارش مرگ پسری جوان به قاضی رحیم دشتبان، کشیک جنایی تهران مخابره شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد.
بررسی‌ها حکایت از این داشت که پسرجوان علیرضا رحیمی‌نژاد نام داشته و در بخش آگهی‌های یکی از روزنامه‌ها کار می‌کرده است. به گفته شاهدان، راننده یک خودروی پژو207 او را در کوچه‌ای بن‌بست زیر گرفته و فرار کرده بود.
در ادامه کارآگاهان به بررسی دوربین‌های مداربسته اطراف پرداختند و مشخص شد که مقتول سوار بر خودروی سراتو بوده که ناگهان متهم با خودروی 207 خود جلوی ماشین او پیچیده است. همین آغاز درگیری آنها بود و پس از جر و بحث آنها، راننده پژو پا به فرار گذاشته بود. مقتول نیز با ماشین سراتوی خود به تعقیب پژو پرداخت و درنهایت هر دو وارد کوچه‌ای بن‌بست شدند. راننده سراتو از ماشین پیاده شد و به سمت راننده پژو رفت که ناگهان متهم (راننده پژو) وی را زیر گرفته و فرار کرد.

بازداشت
راننده 207 تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه پس از 3‌ماه فرار دستگیر شد. او دیروز برای تحقیق به شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در بازجویی‌ها منکر قتل عمدی شد. وی گفت: قصد داشتم به جایی بروم و عجله داشتم. ناگهان جلوی ماشین سراتو پیچیدم بدون اینکه حق تقدم را رعایت کنم. می‌دانم کارم اشتباه بود اما خیلی عجله داشتم و اصلا متوجه نبودم. وی ادامه داد: به‌خاطر این ماجرا، راننده سراتو عصبانی شد و من هم کنترلم را از دست دادم و با او درگیر شدم.
وی ادامه داد: پس از آن به راهم ادامه دادم و راننده سراتو به تعقیبم پرداخت. ناگهان در کوچه بن‌بستی گیر افتادیم و وقتی او از ماشین پیاده شد و به سمتم آمد ترسیدم. فکر کردم قصد دارد مرا کتک بزند. من اصلا قصد کشتن او را نداشتم، تصمیم به فرار گرفتم که ناگهان او به کاپوت خورد و روی زمین پرتاب شد. من هم از ترس فرار کردم اما به هیچ عنوان قتل عمدی را قبول ندارم و نمی‌خواستم راننده سراتو را بکشم.

این خبر را به اشتراک بگذارید