• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 18 خرداد 1399
کد مطلب : 102029
+
-

جزئیات آزار کودک مشهدی در اینستاگرام

زن جوانی که از کتک‌زدن پسرش فیلم می‌گرفت و این تصاویر را در اینستاگرام منتشر می‌کرد بعد از دستگیری مدعی شد از سوی مردی برای انتشار این تصاویر تحت فشار قرار گرفته بود.
به گزارش همشهری، از چند روز قبل انتشار تصاویر کتک‌خوردن پسری خردسال در شبکه‌های اجتماعی افکار عمومی را جریحه‌دار کرد. این تصاویر پسری را نشان می‌داد که ظاهرا از طرف مادرش کتک می‌خورد. زن جوان چندین فیلم از کتک‌زدن پسری در اینستاگرام منتشر کرده بود و شواهد حکایت از آن داشت که او فرزندش را آزار می‌دهد. انتشار این تصاویر هولناک در شبکه‌های اجتماعی بررسی این حادثه تلخ و برخورد با زن کودک‌آزار را به یک مطالبه اجتماعی تبدیل کرد. طوری که تحقیقات پلیس در این خصوص آغاز و زن جوان به اتهام کودک‌آزاری بازداشت شد.
مهدی غلامی، رئیس شعبه۷۷۲ دادسرای فضای مجازی خراسان رضوی در این‌باره به باشگاه خبرنگاران گفت: مادر کودک‌آزار که در مشهد زندگی می‌کند با کتک‌زدن کودک خود از مردم اخاذی می‌کرد و این کار منجر به تشویش اذهان عمومی شده بود. به همین دلیل وی دستگیر شد.
این مقام قضایی ادامه داد: متهم زنی است که مدتی قبل از شوهرش جدا شده و با پسری به نام نوید که خودش را ایرانی مقیم فرانسه معرفی کرده بود ارتباط داشت. این پسر به زن جوان وعده داده بود که اگر از شوهرش طلاق بگیرد می‌تواند برای او اقامت کشور فرانسه را بگیرد و برایش در آنجا شغل پیدا کند و به همین دلیل زن جوان نیز از شوهرش جدا شد.
قاضی این پرونده ادامه داد: زن جوان مدعی است که در یکی از تماس‌های این خانم با نوید، بنیامین (پسر خردسال) جلوی دوربین آمده و زبانش را نشان داده بود که این کار باعث ناراحتی نوید شد. او به مادر کودک گفت که باید پسرش را کتک بزند و اگر این کار را نکند عکس‌های خصوصی که از او دارد را منتشر خواهد کرد. در این شرایط بود که زن جوان پسرش را کتک زده و از او فیلم می‌گیرد. مرد جوان حتی از مادر کودک خواسته بود با قاشق او را بسوزاند و فیلم بگیرد و وقتی زن در برابر این خواسته مقاومت کرد در اینستاگرام صفحه‌ای ایجاد کرد و تصاویر شخصی زن جوان و فیلم‌های ضرب و شتم پسرش را منتشر کرد.
قاضی پرونده درباره وضعیت زن و تحقیق درخصوص ادعاهایش گفت: زن جوان به زندان معرفی و پسرش نیز برای نگهداری به پدرش تحویل داده شد. تحقیقات برای شناسایی پسر جوان ادامه دارد.
قاضی غلامی درخصوص اتهامات زن جوان گفت: پسر خردسال به پزشکی‌قانونی فرستاده شده و در صورت صدمه کودک، ایراد ضرب عمدی هم به مادر تفهیم می‌شود. مادر این کودک از سلامت روانی برخوردار است و به گفته وی، پس از ضرب و شتم فرزندش، گریه می‌کرده است. او در اعترافاتش گفت که از کار خود پشیمان است و از سوی پسر جوان اغفال شده. او گفته است مرد جوان از تصاویر او و پسرش برای جذب فالوئر استفاده کرده و از وی شکایت دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید