• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 18 خرداد 1399
کد مطلب : 102016
+
-

خبرهای کوتاه/اقتصاد

  قبض برق را پرداخت کنید
17روز از مهلت تعویق پرداخت قبوض برق به‌ دلیل شیوع گذشته و همچنان برخی شهروندان تهرانی پول برق خود را پرداخت نکرده‌اند. احمدرضا مقصودی از مدیران شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از پایتخت نشینان خواست، قبوض برق خود را در مهلت مقرر پرداخت کنند.

  حل مشکل نهاده‌های دامی
کاظم خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد: بانک مرکزی ارز مورد نیاز واردات نهاده‌های دامی را که مدتی با مشکل مواجه بود، تخصیص داد و در روزهای اخیر تنها ۳۰هزار تن نهاده‌های دامی از بندر امام ترخیص شده و به سرعت در حال توزیع در کشور است.

  قیمت جدید شکر
بهمن دانایی، دبیر انجمن صنفی کارخانه‌های قند و شکر خبر داد: براساس تصمیم جلسه کارگروه تنظیم بازار، نرخ مصوب هر کیلوگرم شکر، درب کارخانه 6هزار و 300تومان تعیین شد و قرار است تا کارخانه‌داران شکر را مستقیم به‌دست مردم برسانند و از فروش به واسطه‌ها و اشخاص غیردولتی خودداری کند. قیمت شکر برای مصرف‌کننده به‌زودی اعلام می‌شود.

  فعال‌سازی موبایل خارجی‌ها
گمرک ایران اعلام کرد: اتباع خارجی که قصد اقامت بیش از یک‌ماه را دارند به هنگام ورود به کشور، باید نسبت به رجیستر کردن دستگاه گوشی تلفن همراه خود صرفا توسط گیت ورود به کشور گمرک اقدام کنند. در غیر این صورت امکان ثبت و فعال‌سازی‌ از هیچ طریق دیگری ممکن نخواهد بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید