• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101972
+
-

با مردم

با مردم








یک بام و دو هوای کرونایی
فعالیت مساجد، ارگان‌های دولتی، دانشگاه‌ها و... یک بام و دوهواست، اگر وضعیت کرونایی خوب و مساعد است؛ چرا همه جا فعال نیست و اگر خوب نیست، چرا عده خاصی در معرض خطر ابتلا به کرونا قرار بگیرند.
امیری از تهران 

خیابان‌های شهریار و اندیشه پر از دست‌انداز و چاله
خیابان‌های شهریار و فازهای مختلف شهر اندیشه شهریار پرازچاله ودست انداز ناشی از کندن خیابان جهت فاضلاب وغیره است. اغلب کنده‌کاری‌ها هم کار آبفا و مخابرات است.
شهروند ساکن شهریار

نشستن روی چمن، آزاد یا ممنوع؟
 مگر چمن‌های پارک لاله یا ملت یا... با چمن پارک گفتگو، فرق می‌کند که در آن پارک‌ها نشستن خانواده‌ها روی چمن آزاد است، اما در پارک گفتگو به محض نشستن روی چمن یک لشکر از نگهبان و باغبان و موتور سوار و مسئول شیفت و... به شما حمله ور می‌شوند و مانع از استفاده از چمن می‌گردند؟ واقعاً بین چمن‌های پارک‌ها تفاوتی هست؟
کاوه از تهران 

صداوسیما نمی‌گیرد ماهواره کیفیتش عالی
در زابل شبکه‌های صدا و سیما اغلب دریافت نمی‌شوند یا با پارازیت قابل دریافتند، اما تمام شبکه‌های ماهواره‌ای با کیفیت عالی قابل دریافت هستند. چگونه باید پاسخگوی هجمه فرهنگی جبران ناپذیر این شبکه‌ها در نبود صداوسیما با همه نقاط ضعف و قوتش بود.
میرولی از زابل

مددسرای امید کولر ندارد
مددسرای امید واقع در اتوبان فتح تهران که زمستان‌ها گرمخانه افراد بی‌پناه است، هیچ وسیله سرمایشی ندارد. ۱۰۰نفر از مددجویان این مددسرا از گرما مریض شده‌اند. از خیرین و مسئولان تقاضای توجه داریم.
 جمعی از مددجویان

با مقصران آتش‌سوزی‌های عمدی برخورد جدی شود
مسئولان بیشتر بررسی کنند و هر جایی که تعمدی در آتش‌سوزی‌ها بود با خاطیان با اشد مجازات برخورد کنند تا دیگر کسی نتواند به دلایل شخصی یا بی‌دقتی هکتارها طبیعت را نابود کند.
عنبری از یاسوج 

سهمیه بنزین رانندگان اسنپ واریز نشد
چرا در این شرایط کرونا که اقتصاد این میزان ضعیف شده و ما رانندگان اسنپ مانند تاکسی‌ها وظیفه خود را انجام می‌دهیم، سهمیه بنزین ما 2‌ماه است که واریز نشده؟ از مسئولان اسنپ هم که پیگیر می‌شویم می‌گویند دست ما نیست و باید مسئولان به فکر باشند.
مرصوص از تهران 

پارک دوبله، خیابان‌های دزفول را قفل کرده است
از پلیس راهنمایی و رانندگی دزفول تقاضا داریم که در عملکردش نسبت به پارک دوبله خودروها جدی‌تر باشد و با اعمال قانون و جریمه جلوی برهم زنندگان نظم شهر را بگیرند.
محمد مروتی دزفول

پرسنل شرکتی هنوز به رقم سال 98حقوق می‌گیرند
3‌ماه ازسال 99می‌گذرد، اما حقوق سال 99را هنوز مثل سال98می‌دهند. آیا این حمایت از کارگراست؟ چه‌کسی به داد می‌رسد؟
سلیمانیان از تبریز

این خبر را به اشتراک بگذارید