• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101971
+
-

5مصدوم در حادثه سرسره بادی توچال


حادثه در سرسره بادی شهربازی توچال موجب مصدومیت 5نفر شد. این حادثه عصر پنجشنبه اتفاق افتاد و به‌دنبال آن 5نفر مصدوم شدند. 
محمد تقی‌زاده، معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران در این‌باره به ایسنا گفت: این حادثه ۵مصدوم داشته و درپی آن 4 وسیله این شهربازی پلمب شده است. وی ادامه داد: عصر پنجشنبه سرسره بادی شهربازی کوچک ایستگاه یکم توچال دچار مشکل شد. هنگام وقوع حادثه ۱۵نفر از این وسیله بازی استفاده می‌کردند که ۵نفر مصدوم شدند و یکی از آنها حالش وخیم گزارش شده است. وی ادامه داد: شورای فنی استان تهران در سال گذشته مصوبه‌ای داشت که طی آن اداره کل استاندارد براساس وظیفه ذاتی مأمور شده بود همه شهربازی‌های استان تهران را چک و بازبینی کند که اتفاقا درپی این بازبینی‌ها به این شهربازی اخطار لازم داده و تأکید شده بود از وسایلی که مجوز سالانه و استاندارد دریافت نکرده‌اند استفاده نکند. 
معاون استاندار تهران ادامه داد: حق بهره‌برداری از این وسایل منوط به طی فرایند لازم کسب مجوزها و استانداردها شده بود که متأسفانه بهره‌بردار این کار را انجام نداده و در آستانه تعطیلات این اتفاق در شهربازی ایستگاه اول توچال رخ داده است. تقی‌زاده تأکید کرد: درحال حاضر ۴دستگاه این شهربازی پلمب شده و به این ترتیب از فعالیت آنها تا کسب مجوز سالانه جلوگیری خواهد شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید