• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101966
+
-

کودک‌ربایی؛ داستان خیالی برای فرار از دست شوهر

داخلی
کودک‌ربایی؛ داستان خیالی برای فرار از دست شوهر


زنی برای فرار از زندگی با شوهرش، سناریوی خیالی کودک‌ربایی طراحی کرد و مدعی شد مردی شرور برای انتقام‌جویی کودکش را ربوده است اما در تحقیقات دست او رو شد. با این حال مرد شرور دستگیر شد چرا که بعد از شکایت از او برای انتقام دست به تخریب خودرو و خانه پدر کودک زد.
به‌گزارش همشهری، ماجرا از این قرار بود که چند روز قبل مردی جوان سراسیمه خودش را به اداره پلیس رساند و خبر از ربوده شدن کودکش داد. 
وی گفت: فرید یکی از اشرار محل، کودک 4ساله‌ام را ربوده است. او مدت‌هاست که با من اختلاف دارد و حالا برای انتقام‌جویی چنین نقشه‌ای کشیده است.وی ادامه داد: ساعتی قبل همسرم به همراه فرزندم از خانه خارج شد اما چند لحظه بعد درحالی‌که به‌شدت مضطرب بود برگشت و گفت فرید با زور و تهدید بچه را از دست او گرفته است. همسرم این جمله را به من گفت و ازخانه بیرون رفت تا هرطور شده فرزندمان را پس بگیرد. من هم فورا خودم را به اداره پلیس رساندم تا از فرید شکایت کنم. 
او ادامه داد: اختلاف ما بر سر قماربازی است. هردو شرط بندی و قمار بازی می‌کنیم. اغلب او می‌برد و می‌دانم تقلب می‌کند.
 هم بر سر این موضوع اختلاف داشتیم و هم او مدام ایراد می‌گرفت که چرا به همسر و فرزندت بی‌احترامی می‌کنی و رفتار خوبی نداری. حتی یک‌بار بر سر این مسئله درگیر شدیم و یکدیگر را مورد ضرب و شتم قرار دادیم. حالا می‌ترسم مبادا او بلایی بر سر کودکم بیاورد.

گزارش تخریب
با این شکایت، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد و با دستوربازپرس جنایی تهران، گروهی از مأموران پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را آغاز کردند. بررسی‌ها حکایت از این داشت فرید سابقه شرارت دارد و بارها زندان را تجربه کرده است. درحالی‌که جست و جو برای بازداشت وی ادامه داشت به پلیس خبر رسید که فرید مقابل خانه پدر کودک رفته و با سنگ شیشه پنجره‌ها را شکسته و علاوه بر آن  خودروی یکی از همسایه‌ها  را تخریب کرده است. با اعلام این گزارش مأموران در محل حاضر شدند و فرید شرور تحت تعقیب را در حالی دستگیر کردند که قمه به‌دست در محل حضور داشت. او به اتهام تخریب و کودک‌ربایی بازداشت شد اما در بازجویی‌ها منکر ربودن کودک شد. فرید به تخریب خانه و ماشین اقرار کرد و انگیزه‌اش را اختلاف قدیمی با شاکی دانست اما هنوز از سرنوشت کودک خبری نبود. در این شرایط مأموران جست‌وجوی خود را شروع کردند تا اینکه مشخص شد ماجرا کودک‌ربایی نیست و مادر کودک به‌دلیل اختلافاتی که با همسرش داشته چنین ادعایی مطرح کرده تا به‌همراه فرزندش از خانه شوهر فرار کند. این زن چون می‌دانسته فرید شرور سابقه‌دار با شوهرش اختلاف دارد به دروغ مدعی شده که وی، کودکشان را ربوده و داستان خیالی طراحی کرده است؛ چرا که احتمال می‌داد شوهرش به سراغ مرد شرور می‌رود و دردرگیری بلایی سر او می‌آورد، همین باعث می‌شد تا او از شر شوهرش رها شود اما تصوراتش اشتباه از آب در آمد.


گفت‌وگو
اختلاف قدیمی


اگرچه مشخص شد که فرید کودک‌ربا نیست اما او به اتهام تخریب، توهین و تهدید بازداشت شد و به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت. انگیزه‌اش را از تخریب خانه پدر کودک اختلاف قدیمی با او دانست و گفت وقتی شنیده که از او به اتهام کودک‌ربایی شکایت کرده تصمیم گرفته انتقامش را بگیرد.

چرا با پدر کودک که از تو شکایت کرده اختلاف داشتی؟
من و سعید بچه محل هستیم و مدت‌هاست که یکدیگر را می‌شناسیم. اما درگیری ما زمانی شروع شد که او در خیابان مشغول کتک زدن همسرش بود. با دیدن این صحنه نتوانستم تحمل کنم و جلو رفتم. خواستم دستش را بگیرم که درگیر شدیم. او به من گفت به تو ربطی ندارد که با همسرم چطور بر خورد می‌کنم. همین باعث شد که او از من کینه به دل بگیرد. البته فقط همین ماجرا نبود؛ ما قمار‌باز بودیم و به‌خاطر برد و باخت هم با هم مشکل داشتیم.
چرا؟
چون او همیشه می‌باخت اما بازی من خوب بود. همین باعث می‌شد که آتش کینه در دلش هر بار شعله‌ور‌تر از قبل شود تا اینکه چند‌ماه قبل از من انتقام گرفت.
چطور انتقام گرفت؟
روز حادثه داخل خانه سعید در حال قمار بازی بودیم که ناگهان سعید دست و پایم را بست و شروع کرد به کتک زدنم. مرا در اتاق حبس کرد و آنقدر شکنجه‌ام داد تا از هوش رفتم..
چطور از دستش نجات پیدا کردی؟
وقتی به‌هوش آمدم متوجه شدم کسی داخل اتاق نیست و فورا خود را به مقابل پنجره رسانم و کمک خواستم. از قضا برادرم به‌صورت اتفاقی در حال عبور از کوچه بود چون ما هم در همان محل زندگی می‌کنیم. او صدای مرا شنید و با کمک برادر دیگرم نجاتم دادند. آنها در را شکستند و وارد خانه شدند،  سعید رفته بود و مرا به بیمارستان رساندند. چند روز در کما بودم و بعد از اینکه به‌هوش آمدم ترسیدم از سعید شکایت کنم چون قمار بازی می‌کردیم و فکر می‌کردم پای خودم گیر باشد.
چرا همسرش مدعی شد که تو کودکش را ربوده‌ای و بعد تو خانه سعید را تخریب کردی؟
سعید و همسرش به‌شدت با هم اختلاف داشتند به حدی که بارها زن جوان قهر کرده و به خانه پدرش رفته بود. این‌بار چنین دروغی مطرح کرده تا فرزندش را با خود ببرد. از سوی دیگر چون می‌دانست من سابقه شرارت و با همسرش اختلاف دارم ، به دروغ مدعی شد که من کودک‌ربا هستم اما بعد مشخص شد که بیگناهم و اصلا ماجرا کودک‌ربایی نیست. من هم به‌خاطر انتقام از سعید که مرا گروگان گرفت و شکنجه داد تا به کما رفتم و حالا تهمت کودک‌ربایی به من زده بود، مقابل خانه‌اش رفتم و شیشه‌های درورودی و آیفون خانه‌اش را تخریب کردم. حتی وقتی همسایه‌اش اعتراض کرد خودروی او را هم تخریب کردم.
پیش از این چندبار به زندان رفته‌ای؟
5بار به‌اتهام درگیری و شرارت بازداشت شده‌ام. من از اشرار سطح یک بودم اما الان سطح دو شده‌ام.

این خبر را به اشتراک بگذارید