• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101942
+
-

اگر به قهرمانی امید داشتند برای تعطیلی لیگ نمی‌جنگیدند

کنعانی: کاش کرونا تمام شود تا با هوادارانمان جشن قهرمانی بگیریم

مدافع پرسپولیس این روزها به همراه سایر بازیکنان تیم سخت تلاش می‌کند تا با شروع رقابت‌های لیگ برای چهارمین‌بار قهرمانی لیگ را به‌دست بیاورند. محمدرضا کنعانی‌زادگان البته اعتقاد دارد که فکرش را هم نمی‌کرده است که تیم‌ها اینطور ناامید باشند و قطعا اگر اختلاف کمتر بود آنها اعتراضی به آغاز بازی‌ها نمی‌کردند. کنعانی‌زادگان درخصوص شرایط این روزهای خودش با همشهری گفت‌وگو کرد:
   شرایط پرسپولیس را چطور می‌بینی؟
ما در چند روز گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام دادیم و واقعا باید بگویم که از لحاظ بدنی آمادگی بسیار خوبی داریم. البته این را هم بگویم که در این مدت بازیکنان تیم با وجود تعطیلی مسابقات آمادگی خود را حفظ کردند و حالا کاملا آماده این هستیم تا نخستین‌بازی خود را با قدرت انجام دهیم.
  به‌نظر می‌رسد که پرسپولیس کار سختی برای قهرمانی نداشته باشد.
درست است که ما 10امتیاز اختلاف داریم اما اگر بخواهیم از حالا خودمان را قهرمان بدانیم به مشکل می‌خوریم. بیشتر بازی‌های باقیمانده ما با تیم‌های پایین جدول است. آنها در خطر سقوط قرار دارند و چیزی برای از دست دادن ندارند و قطعا با تمام وجود برابر ما بازی خواهند کرد.
 هنوز هم بعضی از تیم‌ها خواهان تعطیلی لیگ هستند.
ما فوتبالیست هستیم و این شغل ما است. باید بازی کنیم و کار دیگری نداریم. همانطور که سایر مردم کار می‌کنند ما هم باید فوتبال بازی کنیم. من مطمئن هستم که اگر تیم‌هایی که خواهان تعطیلی لیگ هستند اختلاف 2، 3امتیازی هم با ما داشتند، تمام تلاش خود را می‌کردند تا لیگ برگزار شود. البته یک نکته را هم باید بگویم.
 چه نکته‌ای را؟
برای من جالب است که سایر تیم‌های مدعی ما را از حالا قهرمان می‌دانند و برای قهرمانی دیگر امیدی ندارند و قطعا اگر کوچک‌ترین امیدی داشتند، اینطور برای تعطیلی لیگ نمی‌جنگیدند.
  با تمام این شرایط همه هواداران منتظر آغاز لیگ هستند.
هواداران همیشه از ما حمایت کرده‌اند و ما هم می‌خواهیم حالا که آنها نیستند در این شرایط سخت آنها را خوشحال کنیم. فقط آرزو می‌کنم کاش این بیماری زودتر تمام شود تا اگر شد قهرمانی را با هوادارانمان جشن بگیریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید