• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101930
+
-

نکته بازی

فرار مسری شده؟
خبری منتشر شده که اعضای تیم نفت مسجد سلیمان برای اینکه بدهی 400میلیونی کمپ برگزاری اردو را ندهند یواشکی از صحنه جیم شده‌اند و به بهانه کرونا از کمپ رفته‌اند. به‌نظر می‌رسد که فرار از صحنه‌های مختلف دارد در فوتبال ما باب می‌شود. اولش یک تیم به بهانه اردوی ترکیه از بازی سوپرجام طفره رفت. بعدش آن یکی تیم به بهانه‌های عجیب یک ساعت دیر به ورزشگاه رسید و بازی برگزار نشد. این یکی هم سوژه عجیب جدیدی است که در نوع خودش کم‌نظیر است. خدا کند که این مدل جیم شدن‌ها در فوتبال ایران باب نشود. ما چیزهای عجیب و غریب در فوتبال ایران دیده‌ایم و هیچ بعید نیست به‌زودی یکی از تیم‌ها مثلا بین دونیمه مسابقه دیگر به زمین برنگردد و به بهانه اینکه کار فوری داشته‌اند از همان رختکن صحنه را ترک کنند!

شما فعلا این یکی را قطعی کن!
همچنان هشدار می‌دهیم که بازیکنان پرسپولیس نباید از حالا قهرمانی خودشان را قطعی بدانند. هنوز یک‌سوم مسابقات باقی‌مانده و اگر قرمزها در باد فاصله امتیاز خوب‌شان بخوابند، همه‌‌چیز را از دست رفته خواهند دید. این خیلی زشت است که بعد از این همه اصرار به برگزاری مسابقات و تکرار یومیه عبارت «پوکر»، حالا ناگهان پرسپولیس جام را از دست بدهد. در این شرایط شاید وظیفه کادرفنی باشد که بازیکنان را هوشیار کنند، اما مصاحبه اخیر یحیی گل‌محدی نشان می‌دهد خود آقای سرمربی نیاز به کنترل احساسات دارد! یحیی از چالش 6قهرمانی متوالی پرسپولیس حرف زده که البته خیلی جذاب است، اما به سر بردن در این رویاها، شاید گران تمام شود. آدمی که موقع بالا رفتن از پله‌ها از ابتدا پله دهم را نگاه کند، احتمالا در همان پله اول زمین خواهد خورد.

همان بهتر که سهمیه نگرفتید
پارسال در نخستین فصل تملک تراکتور توسط زنوزی، این تیم از کسب سهمیه آسیایی بی‌نصیب ماند. آن زمان آقای مالک خیلی تلاش کرد با محروم‌کردن شهرخودرو (متحد استراتژیک کنونی!) سهمیه این باشگاه را برای تراکتور بگیرد، اما نشد. به‌نظرمان زنوزی خیلی هم نباید بابت این اتفاق ناراحت باشد. الان برنامه لیگ قهرمانان اعلام و مشخص شده مسابقات باقی‌مانده از 4هفته پایانی دور گروهی باید ظرف 15روز، از اواخر شهریور برگزار شود. این برنامه یعنی هر 3روز یک بازی، آن هم در زمین بی‌طرف. حالا شما تصور کنید جناب زنوزی که برای انجام هفته‌ای یک بازی در ادامه لیگ برتر این همه مقاومت می‌کند و داد و قال راه انداخته، با برنامه فشرده لیگ قهرمانان چه می‌کرد؟ البته که زور استاد به AFC نمی‌رسد، اما همان بهتر که تراکتور امسال در آسیا نیست!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید