• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
شنبه 17 خرداد 1399
کد مطلب : 101927
+
-

فوتبال ایران

   غیبت اسماعیلی در تمرین استقلال
استقلال یک بازی درون‌تیمی را در زمین شماره2 مجموعه ورزشی آزادی پشت درهای بسته برگزار کرد و این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید. در این بازی مرتضی تبریزی 2گل برای تیم سرمه‌ای به ثمر رساند و ارسلان مطهری هم 2گل برای تیم طوسی زد. فرشید اسماعیلی در این بازی به میدان نرفت، دکتر نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، دلیل غیبت اسماعیلی را خستگی و جلوگیری از مصدومیت احتمالی در بازی درون‌تیمی آبی‌ها عنوان کرد. استقلال صبح دیروز در مجموعه سام فیت تمرین کرد. این تمرین به‌کار با وزنه اختصاص داشت، شیخ دیاباته که در این مدت تمرین اختصاصی انجام داده بود، در این بخش در کنار بازیکنان کار با وزنه را انجام داد.

   بازگشت کی‌روش به ایران
بازیکنان سپاهان که این روزها تمریناتشان را در زمین باغ فردوس پشت سر می‌گذارند، روز گذشته دوباره تست کرونا دادند. سپاهانی‌ها دیروز در ادامه اجرای پروتکل‌های بهداشتی، چهارمین مرحله از تست کرونا را پشت سر گذاشتند. پیش از این و با انجام سومین تست، به‌صورت رسمی اعلام شد که یکی از اعضای کادر تدارکات تیم به همراه امید نورافکن و یک بازیکن جوان دیگر به کرونا مبتلا شده‌اند؛ افرادی که در این روزها دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارند و به‌زودی برای ارزیابی شرایط‌شان دوباره تست خواهند داد. خبر دیگر در مورد سپاهان، بازگشت استنلی کی‌روش به ایران است. چند روز پیش ولادیمیر کومان هافبک مجاری سپاهان به ایران آمد و کی‌روش استنلی مهاجم برزیلی زردپوشان هم امروز به ایران می‌رسد.

   جلالی: تیم ما خیلی کار دارد
گل‌گهر در یک بازی دوستانه برابر نساجی شکست خورد. این بازی دوستانه با برتری 2 بر یک نساجی به پایان رسید. مجید جلالی درخصوص مهیا شدن این بازی دوستانه می‌گوید:« چند روز قبل برای انجام این دیدار درخواست مجوز کردیم که به ما گفتند باید به‌صورت کتبی درخواست بدهید. بعد از سوی باشگاه درخواست رسمی ارسال شد و در نهایت به‌صورت شفاهی به ما اعلام کردند که مشکلی برای انجام مسابقه نیست. البته به ما گفتند پیش از انجام مسابقه پزشکان 2 تیم باید با هم در ارتباط باشند تا نکات بهداشتی به‌طور کامل رعایت شود. این دیدار بعد از نزدیک به ٨٠ روز تعطیلی انجام شد که نشان داد تیم ما نیاز به‌کار دارد تا دوباره به شرایط خوب قبل از تعطیلات برگردد.»

   تعطیلی تمرینات نفت آبادان
کادر فنی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان بعد از مثبت اعلام شدن تست 7نفر از اعضای این تیم که 6نفرشان بازیکن هستند، تمرینات این تیم را تعطیل کرد. البته این تعطیلی کوتاه‌مدت بوده و کادر فنی به بازیکنان اعلام کرده که از آبادان خارج نشوند. در ضمن نفراتی هم که تست آنها مثبت بوده فعلا در قرنطینه هستند. قرار است تمامی اعضای صنعت نفت ازجمله 7نفری که تست آنها مثبت بوده است، روز شنبه یا یکشنبه دوباره تست کرونا بدهند.

   فرار مسجدسلیمانی‌ها از اردو!
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اردوی آمادگی خود قبل از شروع فصل را در کمپ مجهز تمرینی احمدآباد مستوفی تهران برپا کرد و در حالی تصمیم داشت از ششم خردادماه تا اوایل تیرماه در این کمپ تمرین کند که از سال گذشته نیز ۴۰۰ میلیون تومان به این مجموعه بدهکار بود. آنطور که ورزش سه مدعی شده اعضای تیم نفت مسجدسلیمان بعد از گذشت یک هفته از تمرینات‌شان، از هتل محل اقامت خود در احمدآباد مستوفی گریختند تا مطالبات این مجموعه را پرداخت نکنند. ماجرا از این قرار است که کارت‌های بازی بازیکنان نفت مسجدسلیمان در اختیار مدیریت کمپ عصر انقلاب قرار داشته ولی اعضای این تیم به بهانه تست دوم کرونا و انجام بازی دوستانه، کارت‌های خود را از مدیریت این هتل دریافت کرده، از هتل خارج شده و به هتل مشهد در شهر تهران انتقال یافتند! پس از این اتفاق، شاگردان مهدی تارتار دیگر به کمپ عصر انقلاب در احمدآباد مستوفی برنگشتند و در ادامه مشخص شد که تمام اعضای این تیم وسایل خود را جمع‌آوری کرده و بدون تسویه حساب و هماهنگی با کارکنان این کمپ تمرینی، از هتل گریخته‌اند.

   خبر خوب کالدرون به پرسپولیسی‌ها
سرمربی پیشین پرسپولیس برای همکاری با این باشگاه برای رسیدن به توافق بعد از شکایت به فیفا پاسخ امیدوارکننده‌ای داده است. مهدی خواجه‌وند معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این خبر گفت: «مدیر برنامه‌های کالدرون با تقاضای باشگاه پرسپولیس برای رسیدن به توافق مالی موافقت کرده و ما هم برای ارائه جزئیات پیشنهادی خود به کالدرون تلاش می‌کنیم.» مسئولان باشگاه پرسپولیس نسبت به نشست حضوری با کالدرون و مدیر برنامه‌های او در کشورهای همسایه برای حل این مشکل نیز ابراز تمایل کرده‌اند و در صورت موافقت طرفین تا یک‌ماه آینده جلسه‌ای برگزار می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید