• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 13 خرداد 1399
کد مطلب : 101897
+
-

نکته بازی

چطوری حساب کردی؟
محمدرضا زنوزی در مورد میزان هزینه‌هایش در تراکتور گفته: «فکر می‌کنم تا الان حدود 110میلیارد تومان شده باشد.» به‌نظرمان مالک تراکتور در حال «شکسته‌نفسی» است! الان 2 سال از حضور ایشان در باشگاه می‌گذرد و در این مدت انواع و اقسام هزینه‌های نجومی انجام شده است. آقای زنوزی هر 3 کاپیتان تیم ملی را به تبریز برد و امسال هم قراردادشان را تمدید کرد؛ آن هم درحالی‌که مسعود شجاعی پیش‌تر بازگشتش به لیگ برتر را «شوخی» خوانده بود و احسان حاج‌صفی هم مدعی بود در ایران برای هیچ تیمی غیر از سپاهان بازی نمی‌کند. به اینها اضافه کنید یک وانت مربی و بازیکن بسیار گران‌قیمت خارجی را که اصل و فرع پول‌شان را علاوه بر هزینه‌های جاری گرفتند و تازه مدعی غرامت هم شدند؛ یعنی همه اینها روی هم شده 110میلیارد؟ چه جالب!

بشار نیامد چی؟
جواد نکونام گفته: «اگر پاتوسی به ایران نیامد، سازمان لیگ باید مسابقه ما با استقلال را عقب بیندازد.» واقعا چرا سازمان لیگ به پیشنهادهای منطقی تیم‌های مختلف گوش نمی‌کند؟ خب، پاتوسی بازیکن مهمی است و همه باید صبر کنیم تا بیاید. دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. این هفته نیامد، هفته بعد یا شاید‌ ماه بعد می‌آید. آقا جواد که نمی‌تواند تیمش را بدون پاتوسی ارنج کند. حالا این وسط اهمیت چندانی هم ندارد که 2 بازیکن خارجی استقلال خودشان را به تهران رسانده‌اند یا استنلی کی‌روش و کومان هم روز چهارشنبه می‌رسند. اصلا یک پیشنهاد هم برای پرسپولیسی‌ها داریم؛ آنها اگر به پیکان باختند، می‌توانند اعتراض کنند که بشار رسن و اوساگونا نیامدند یا دیر آمدند و آماده نبودند؛ به همین دلیل هم سازمان لیگ باید بازی را تکرار کند. دور هم هستیم دیگر!

می‌گذاشتید فصل بعد اعلام می‌کردید
حاشیه‌های انتقال یحیی گل‌محمدی به پرسپولیس همچنان ادامه دارد. اول که باشگاه شهرخودرو مدعی شد «تحت فشار» ناچار به صدور رضایتنامه یحیی شده است. بعد که حساب و کتاب‌ها نشان داد حضور یحیی در پرسپولیس برای نیم‌فصل، از حضور زیدان در رئال‌مادرید پرخرج‌تر شده است. پس از آن نوبت به تعقیب و گریز مدیران 2 باشگاه سر وصول مبلغ چک‌ها شد و تازه حالا که نزدیک به 5‌ماه از این جابه‌جایی می‌گذرد، تازه مدیران پرسپولیس اعلام کرده‌اند که انتقال گل‌محمدی شائبه‌دار بوده است. خب، این همه عجله برای چیست؟ می‌گذاشتید فصل بعد یا 2 فصل دیگر این موضوع را اعلام می‌کردید. آقایان طوری هم در مورد مشکلات اساسنامه‌ای این انتقال حرف می‌زنند که انگار خودشان آن زمان هیچ سمتی در باشگاه نداشته‌اند. حالا انصاری‌فرد برای تغییر مربی هول بود، شما کجا تشریف داشتید آقایان رسول‌پناه و هاشمی؟ 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید