• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 13 خرداد 1399
کد مطلب : 101848
+
-

خبرهای کوتاه


  بانک‌های اسلامی به آخر خط رسیدند
سرانجام بساط بانک حکمت ایرانیان و مهر اقتصاد در راستای سیاست خروج نظامی‌ها از بانکداری جمع و در بانک سپه ادغام شدند و تا پایان امسال قرار است بانک‌های انصار و  قوامین هم در بانک سپه ادغام شوند. رئیس‌کل بانک مرکزی هم اعلام کرد: مؤسسه اعتباری کوثر تا پایان ‌ماه خرداد در بانک سپه ادغام می‌شود.

  شرط پرداخت یارانه نقدی نوزادان 
هیأت وزیران پرداخت یارانه نقدی به نوزادان تازه‌ متولد شده را تغییر داد و به این ترتیب پرداخت یارانه نقدی به فرزندان متولد شده خانوارهای یارانه‌بگیر، مشروط به تأیید وزارت کار و وجود منابع مالی است. به این ترتیب از این پس، نوزادان به شرطی یارانه نقدی می‌گیرند که دولت پولی در بساط داشته باشد.

  مصرف آب تهران رکورد زد
محمدرضا بختیاری، مدیرعامل آب و فاضلاب استان تهران از افزایش ۲۰درصدی مصرف آب تهران نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اعلام کرد: بر این اساس رکورد مصرف آب تهران طی ۵۰سال اخیر شکسته شد. وی افزود: روز شنبه پیک لحظه‌ای مصرف آب به ۵۱مترمکعب در ثانیه رسیده بود که چنین مصرفی بی‌سابقه بوده است.

  توافق نفتی تمدید می‌شود
اوپک و روسیه به توافق بر سر تمدید قرارداد کنونی کاهش تولیدات نفت نزدیک‌تر شده و انتظار می‌رود این توافق برای یک یا 2‌ماه دیگر تمدید شود. به گزارش رویترز، براساس اعلام 2منبع آگاه اوپک پلاس، مسکو و اوپک در حال بحث و تبادل‌نظر درخصوص تمدید توافق جاری هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید