• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101626
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/PNY8y
+
-

نکته بازی

این الان خیلی قشنگ بود؟
محمدحسین کنعانی‌زادگان برای هزارمین بار گفته از حضور در استقلال پشیمان است و هر بار هم برای جا انداختن این موضوع، غلظت مصاحبه‌اش را بیشتر می‌کند. با او کاری نداریم؛ چه اینکه وقتی یک نفر قادر است ظرف یک‌ ماه از 6قلب قرمز به 4قلب آبی شیفت کند، باز هم توانایی چنین تغییری را خواهد داشت. با این همه واکنشی که امیرحسین صادقی به مصاحبه کنعانی‌زادگان نشان داده، به‌مراتب زشت‌تر است. صادقی که معلوم نیست چرا تریپ عصبانی‌ها را برداشته و ول‌کن هم نیست، گفته: «کنعانی که هیچ، بزرگ ترهای پرسپولیس هم حرف زدن بلد نیستند.» خب برادر من؛ این الان خیلی جمله قشنگ و خوشایندی بود که شما به زبان آوردی؟ با این اظهارات ثابت کردی خودت خیلی خوب حرف می‌زنی؟ با این رفتارهای شما، چرا هواداران 13‌ساله نباید در اینستاگرام همدیگر را فحش‌کش کنند؟

آب هم نمی‌خواستید بخورید؟
با اجباری شدن اخذ آزمایش کرونا برای تیم‌های لیگ برتری، صدای بعضی باشگاه‌ها درآمده که ما پول نداریم و نمی‌توانیم هزینه‌های آزمایش را تامین کنیم. می‌فهمیم که این آزمایش‌ها گران هستند و مخصوصا پرداخت این قبیل هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده در اقتصاد شکننده فوتبال ایران دشوار است، اما خداوکیلی باشگاهی که مدیرش می‌گوید: «پول آب معدنی هم نداریم، چه برسد به تست کرونا»، چرا باید در لیگ برتر باشد؟ خب اینطوری بدون کرونا هم که کار شما زار بود. این چه مدل تیم‌داری است؟ این چه خوره‌ای است که به جان فوتبال ایران افتاده؟ آقایان دور هم می‌نشینند و تصمیم می‌گیرند با شندرغاز پول، باشگاه‌داری کنند. همیشه هم نگاه‌شان به کمک‌های بیرونی است. بعد وسط فصل به روغن‌سوزی می‎افتند و کاسه چه‌کنم چه‌کنم دست می‌گیرند. خب این اصلا به چه دردی می‌خورد؟ گیریم کرونا نبود، آب هم نمی‌خواستید بخورید؟

مشکل که فقط کرونا نیست...
این روزها خیلی از بازیکنان لیگ برتری دل‌شان نمی‌خواهد به زمین برگردند. رفقا دنبال این هستند که پشت سنگر کرونا، لیگ را لغو کنند و فقط پول استراحت کردن‌شان را بگیرند. همه جمله‌سازی‌ها با کرونا هم تکراری شده، اما حالا عقیل کعبی یک نوآوری جالب به خرج داده است. مدافع صنعت نفت آبادان گفته: «مشکل ما فقط کرونا نیست. گرمای هوای آبادان اجازه نمی‌دهد نفس بکشیم، چه برسد به اینکه بدنسازی کنیم.» امر دیگری نیست؟ بهانه دیگری ندارید؟ زمین کج نیست احیانا؟ خب الان بقیه مردم آبادان در هوای خنک دارند کار و زندگی می‌کنند؟ یا مثلا رقبای شما قرار نیست به این شهر بیایند و در همین هوا مقابل‌تان بازی کنند؟ اصلا همه بازی‌های صنعت را تا اسفند به تعویق می‌اندازیم. اینطوری خوب است؟ ما مطلقا راضی نیستیم شما فوتبالیست‌های عزیز یک سر سوزن اذیت شوید.

این خبر را به اشتراک بگذارید