• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101624
+
-

30 امتیاز دیگر مانده پس شانس قهرمانی داریم

رضاوند: در شروع لیگ باید به یک منطقه قرمز برویم

30 امتیاز دیگر مانده پس شانس قهرمانی داریم

امیرحسین اعظمی| استقلالی‌ها هرچند از لیگ برتر انصراف نداده‌اند اما به‌نظر می‌رسد کماکان یکی از موافقان تعطیلی لیگ در این مقطع زمانی هستند. آرش رضاوند، هافبک استقلال یکی از بازیکنانی است که شروع مجدد لیگ را اتفاقی خطرناک برای فوتبالیست‌ها می‌داند. او در گفت‌و‌گوی اختصاصی با همشهری ورزشی در این خصوص بیشتر صحبت کرده است.
  فکر می‌کنی ادامه یافتن بازی‌های لیگ برتر موضوع نگران‌کننده‌ای است؟
اگر فوتبال تعطیل شود طبیعتا نخستین نفر فوتبالیست‌ها ضرر می‌کنند ولی باید واقع‌بین هم باشیم چون این بیماری خطرناک است. شاید برخی تصور کنند که اتفاقی برای فوتبالیست‌ها رخ نمی‌دهد ولی پزشکی که از ما تست کرونا گرفت به این موضوع اشاره کرد که اگر بازیکنی کرونا بگیرد و ریه‌اش آسیب ببیند، در ادامه فوتبالش با مشکل مواجه خواهد شد و نمی‌تواند با کیفیت گذشته فعالیت حرفه‌ای داشته باشد.
 آیا احتمال لغو قطعی بازی‌ها وجود دارد؟
نمی‌دانم شرایط چطور پیش می‌رود. فعلا که تعداد مبتلایان بیشتر شده و می‌گویند این بیماری اوج گرفته است. ما هم باید در شروع لیگ به یک منطقه قرمز برویم و طبق اخباری که می‌شنویم، اوضاع در اهواز اصلا خوب نیست. به هر حال تیم‌ها برای مسافرت باید به فرودگاه یا هتل بروند و این خیلی خطرناک است.
 تو موافق تعطیلی لیگ هستی؟
نمی‌توانم نظر روشنی بدهم چون هر حرفی بزنم شاید حرف و حدیث درست شود. اگر بازی‌ها برگزار شود و یک نفر جانش را از دست بدهد، چیزی جز پشیمانی باقی نمی‌ماند. همین الان هم چند تیم اعلام کرده‌اند که تست بعضی از بازیکنان مثبت اعلام شده است. این هفته همه تیم‌ها تست کرونا دادند، ولی آیا تضمینی وجود دارد که یک نفر چند روز بعد کرونا نگیرد؟
اکثر مدعیان درصورت تعطیل شدن بازی‌ها موافق این نیستند که پرسپولیس به‌عنوان قهرمان معرفی شود. نظر تو چیست؟
در فوتبال که چیزی قابل پیش‌بینی نیست و منطقی نیست که اگر لیگ تعطیل شود قهرمان را مشخص کنند. ما تا پایان لیگ 10بازی دیگر داریم و 30امتیاز دست نخورده باقی مانده است، پس هنوز شانس قهرمانی داریم. قسمت مهمی از فوتبال به جنگیدن خلاصه می‌شود و ما به‌خاطر هواداران می‌جنگیم تا آنها را خوشحال کنیم. برخی کشورها با تعطیلی لیگ‌شان قهرمان را معرفی کردند و برخی هم نکردند، حالا نمی‌دانم سازمان لیگ چه تصمیمی خواهد گرفت.
 این فصل برای تو چطور بود؟
این نخستین سالی است که بازی در استقلال را تجربه کردم و فکر می‌کنم برای سال اول خوب بود. تلاش می‌کنم تا در آینده شرایط بهتری را رقم بزنم.
 کار کردن با فرهاد مجیدی چطور است؟
مجیدی یک مربی جوان و جزو سرمایه‌های استقلال است. کار کردن با این مربی لذتبخش است.
 استقلال در این سال‌ها بابت از دست دادن بازیکنان تأثیرگذارش بارها ضربه خورد. فکر می‌کنی برای فصل آینده شرایط متفاوتی رقم بخورد؟
اگر در هر تیمی ثبات باشد طبیعتا موفقیت هم به‌دست می‌آید. ما امسال در بخش مدیریت هم خیلی تغییر داشتیم، این در حالی است که در تیم‌های اروپایی چنین چیزی را نمی‌بینیم. امیدوارم که استقلال هم برای فصل آینده کمترین تغییر را داشته باشد.

این خبر را به اشتراک بگذارید