• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101623
+
-

فوتبال ایران

  شیخ امروز تست می‌دهد
اگر مشکل خاصی پیش نیاید و مهاجم اهل مالی استقلال به‌موقع به ایران برسد قرار است امروز در تست کرونا شرکت کند. شیخ دیاباته بازیکنی است که در تعطیلی لیگ مدیران استقلال را به‌دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهدید به فسخ قرارداد کرده بود. با این حال احمد سعادتمند چندی پیش تمام مطالبات دیاباته را به‌حساب او واریز کرد تا از فسخ قرارداد این بازیکن باکیفیت جلوگیری کند و این بازیکن قبول کند به ایران برگردد. اگر اتفاق خاصی نیفتد دیاباته از روز یکشنبه در تمرین استقلال شرکت می‌کند و 18روز فرصت خواهد داشت تا خود را آماده شروع دوباره لیگ نوزدهم کند.

   سپاهانی‌ها یک روز زودتر تست دادند 
پس از مثبت شدن تست کرونای 2نفر از اعضای تیم فوتبال سپاهان، روز گذشته در ۳ گروه مجزا مجددا از همه افراد این تیم تست گرفته شد. طبق برنامه قرار بود مرحله سوم تست کرونا در تیم فوتبال سپاهان روز شنبه گرفته شود ولی ابتلای 2 عضو باشگاه به ویروس سبب شد تا امیر قلعه‌نویی و شاگردانش برای سومین مرتبه تست کرونا بدهند. اینطور که اعلام شده یکی از بازیکنان جوان سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شده و عضو دیگر در میان بازیکنان تیم نیست.
 
 خلیل‌زاده: استعفای من شایعه است
رئیس هیأت مدیره استقلال شایعه استعفایش از سمت خود را تکذیب می‌کند. در روزهای گذشته شایعاتی راه افتاده است که اسماعیل خلیل‌زاده از سمت ریاست هیأت مدیره استعفا داده است و او هم مثل کامران منزوی از این باشگاه رفتنی خواهد بود. خلیل‌زاده با تکذیب این شایعات به ورزش3 گفت: «چنین اخباری صحت ندارد و من چنین کاری انجام نداده‌ام. من هم از طریق رسانه‌ها متوجه شدم چنین اخباری در موردم منتشر شده است که البته از دیدن آن تعجب کردم. اگر بدانم فردی کارآمدتر از من آماده فعالیت است خودم می‌روم و اصراری به ماندن ندارم اما چیزی که هست من از سمتم استعفا نکرده‌ام و این مسائل شایعه است.»
 
  سپاهان اصراری به بازگشت ولسیانی ندارد
مدافع گرجستانی سپاهان که پیش از شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت شد، برای پشت سرگذاشتن مراحل درمانی راهی تفلیس شد تا در زادگاهش و زیرنظر پزشک تیم ملی گرجستان به مداوا و رفع مصدومیت مشغول شود. البته مسئولان سپاهان هم اصراری به بازگشت او ندارند و با توجه به شرایط موجود ترجیح می‌دهند این بازیکن در کشور خودش و با آرامش بهتر و بیشتری به مرز سلامتی و آمادگی برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید