• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101540
+
-

مرد همسرکش در دادسرا:

دلم برای بچه‌هایم تنگ شده است

دلم برای بچه‌هایم تنگ شده است


«در زندان بارها خواب همسرم را دیدم و هربار خودم را سرزنش کردم که چرا جان او را گرفتم. حالا هم از پدر زن و مادرزنم می‌خواهم که به‌خاطر بچه‌هایم مرا ببخشند». 
مرد همسرکش درحالی‌که اشک می‌ریخت، در جلسه آخرین دفاع خود پیش روی بازپرس جنایی تهران گفت که ماه‌هاست بچه‌هایش را ندیده و دلش برای آنها تنگ شده است. با تکمیل تحقیقات در این پرونده، بازپرس جنایی برای متهم کیفرخواست قتل عمد صادر کرد تا او به‌زودی در دادگاه محاکمه شود.
به گزارش همشهری، جنایتی که متهم پرونده رقم زد، 25آذرماه سال گذشته در شمال تهران رخ داد. آن روز مردی با پلیس تماس گرفت و خبر از قتل عروس 36ساله‌اش داد و گفت که پسرش عامل این جنایت است. وقتی مأموران در محل حادثه حاضر شدند، معلوم شد که مقتول بر اثر خفگی جانش را از دست داده است. بررسی‌ها حکایت از این داشت که مقتول به همراه همسر و فرزندانش در طبقه بالای ساختمان و خانواده شوهرش نیز در طبقه اول زندگی می‌کردند. پدرشوهر این زن گفت: دقایقی قبل، پسرم بچه‌هایش را به طبقه پایین آورد و به من سپرد و گفت همسرش را به قتل رسانده است. بعد هم مدعی شد که می‌خواهد به مغازه برود و سیگار بخرد. من که شوکه شده بودم، سراسیمه به طبقه بالا رفتم و با جسد عروسم روبه‌رو شدم و پلیس را خبر کردم.
مأموران که احتمال می‌دادند قاتل به خانه برمی‌گردد، آن حوالی را زیرنظرگرفتند تا اینکه مرد جوان را در نزدیکی خانه‌اش مشاهده و دستگیر کردند. او به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: شب قبل از حادثه با همسرم که اصرار داشت طلاقش بدهم، درگیر شدم و این بحث و اختلاف‌ها تا صبح طول کشید. او می‌گفت که طلاق می‌خواهد و من تلاش می‌کردم که منصرفش کنم اما نتوانستم. تا اینکه صبح درحالی‌که 2فرزندمان در اتاقشان خواب بودند، یک پیراهن برداشتم و آن را دور گردن همسرم انداختم و وی را به قتل رساندم. متهم اما وقتی پیش روی قاضی غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت، ادعای عجیبی مطرح کرد و مدعی شد که همسرش داخل غذاهایش قرص ریخته بود تا جانش را بگیرد. وی گفت: این راز را اجنه برایم فاش کردند. آنها مرا تسخیر کرده بودند و در نهایت به من گفتند که همسرت می‌خواهد جانت را بگیرد. من به همسرم گفتم که اجنه تسخیرم کرده‌اند اما او مسخره‌ام کرد و گفت تو جنون داری. تا اینکه روز حادثه با او درگیر شدم و همسرم گفت قصد جدایی دارد. عصبانی شدم و با دستور اجنه همسرم را کشتم.

از مقتول حلالیت طلبیدم
این مرد با قرار قانونی روانه زندان شد و هفته گذشته بار دیگر به دادسرای جنایی تهران انتقال یافت و در آخرین جلسه دفاع خود در حالی که اشک می‌ریخت، به قاضی گفت: همسرم خیلی زن خوبی بود اما من معتاد شدم و مواد‌مخدر زندگی‌ام را تباه کرد. مواد باعث می‌شد دچار توهم بشوم و شاید اگر مرا نزد دکتر می‌بردند و دارو می‌دادند، حالم بهتر می‌شد و جان همسرم را نمی‌گرفتم. در این مدت که در زندانم، مدام کابوس می‌بینم. گاهی همسرم به خوابم می‌آید و من شرمنده‌ام و نمی‌توانم در چشمانش نگاه کنم. در خواب از او حلالیت طلبیدم و بارها به او گفتم که به‌شدت پشیمانم و عذاب وجدان دارم. از طرفی دلم خیلی برای بچه‌هایم تنگ شده است. از وقتی به اتهام قتل دستگیر شده‌ام، آنها را ندیده‌ام و به ملاقاتم نیامده‌اند. می‌دانم مقصرم و از پدر و مادر همسرم می‌خواهم که به‌خاطر بچه‌هایم مرا ببخشند و از قصاص صرف‌نظر کنند. 
درحالی‌که اولیای‌دم خواهان قصاص این مرد هستند، پس از تکمیل تحقیقات پرونده، برای وی به اتهام قتل همسرش کیفرخواست صادر شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید