• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
سه شنبه 6 خرداد 1399
کد مطلب : 101352
+
-

کودکان؛ هنرمندان روزهای قرنطینه

برگزیدگان مسابقه نقاشی گالری گلستان اعلام شدند

نقاشی
کودکان؛ هنرمندان روزهای قرنطینه

مسابقه نقاشی کودکان با موضوع قرنطینه که در روزهای شیوع کرونا به ابتکار گالری گلستان برگزار شده بود، برگزیدگان خود را شناخت. به گفته لی‌لی گلستان، مدیر گالری گلستان، در مجموع ۲۶ جایزه و لوح تقدیر به برگزیدگان مسابقه تعلق می‌گیرد.
در بخش بالای 6سال سیاوش واسعی، آراد اسکندری و رامتین نجمی به‌ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند تا جایزه ویژه گالری گلستان به‌ترتیب، به مبلغ ۳میلیون تومان، ۲میلیون تومان و ۱میلیون تومان به آنها تعلق گیرد. در بخش کودکان زیر ۶ سال نیز یارتا امامی، پارسا زین‌الدینی و آنالی امکانی اول تا سوم شدند. جایزه‌های نفرات برگزیده در این بخش 2میلیون، 1میلیون و 500هزار تومان است که شرکت روغن زیتون مینودشت تأمین کرده است.
مه‌یاس نجار سالکی، ترانه دانایی، سارا آبایی فینی، ایرن اسدزاده، فاطمه میرافضلی، کارن کاظم توری، نگین شمس‌الدینی، یونا انصار، هلنا رهدار و نسیم پورفتح 10کودک نقاش هستند که جایزه ۵۰۰ هزار تومانی شهرداری تهران را از آن خود کرده‌اند.
همچنین شهرداری تهران لوح تقدیری به ۱۰اثر دیگر، به امضای پیروز حناچی و لی‌لی گلستان، اهدا می‌کند. مانی نفری، نیروانا‌محمدنژاد، ارغوان قاری‌زاده، دلنیا‌هاشمی، کیمیا بلالی، نرگس حسین‌نژاد، آرام‌صیاد، نامی تابعیان، غزل رحمان سالاری و آیاد‌احمدی کودکان هنرمندی هستند که این لوح تقدیر به آنها تعلق می‌گیرد.
به‌زودی آثار برگزیده این مسابقه نقاشی به همت گالری گلستان و شهرداری تهران در کتابی منتشر خواهد شد. همچنین قرار است زیباسازی شهرداری منطقه ۵ تهران شماری از آثار برگزیده را در ابعاد بزرگ در سطح منطقه ۵ اجرا کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید