• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100985
+
-

با مردم

با مردم








اضافه حقوق بازنشستگان به پایان فصل رسید
به‌زودی وارد آخرین‌ماه بهار در سال جدید می‌شویم؛ ولی هنوز از واریز مابه‌التفاوت افزایش حقوق بازنشستگان در سال جدید خبری نیست! با این حقوق ناچیز و این وضع گرانی، فشار بسیار زیادی به این قشر وارد شده و خانواده‌های متوسط و معمولی بازنشسته تبدیل به فقیر شده‌اند؛ درحالی‌که نه شغل دیگری دارند و نه خیلی از این اقشار توان کار کردن.
اعتمادی از تهران

فشار بسیار پایین گاز در زاهدان و زابل
پروژه‌های گازرسانی در سیستان و بلوچستان هر روز در راس خبرهای استانی است، درحالی‌که توسعه شبکه بدون زیرساخت فایده‌ای ندارد. اکنون یک سال است که ما لوله‌کشی گاز داریم، ولی بدون کپسول گاز مایع نمی‌توانیم گاز مورد نیازمان را تامین کنیم، زیرا فشار گاز در لوله‌ها بسیار پایین است و شاید برای جوش آوردن کتری در مدت زمانی طولانی مناسب باشد! از اینکه گازرسانی توسعه یابد بسیار خوشحال و سپاسگزاریم اما درون لوله‌ها گاز هم باشد!
میرضامنی از زابل

صرفه‌جویی در آب جدی شود
درسال‌های گذشته تجهیزات کاهش مصرف آب در کشور تولید گسترده‌ای داشت و نصب آنها نقش بسزایی درکاهش مصرف آب دراماکن عمومی و مجتمع‌های آپارتمانی و زمین‌های کشاورزی داشت، انتظارمی‌رود با فرا رسیدن فصل گرما و استفاده حداکثری ازآب، دست اندرکاران وزارت نیرو با حمایت از نصب این تجهیزات با قیمت مناسب برای صرفه جویی آب درکشورگام اساسی بردارند.
شیوا از تهران 

مسئولان، مرغداری‌ها را به حال خود رها کرده‌اند
مرغ مرغداران از بی‌دانی در حال تلف شدن است، ارز دولتی تامین دان از بازار سیاه سر درآورده و از طرفی مرغ‌ها دان ندارند. همه مرغداران ورشکست و نابود شده‌اند و با این وضع مرغ روبه گرانی می‌رود که در این صورت نخریدن مرغ به قیمت مقرون به صرفه برای تولید‌کننده اوضاع را بدتر و کمر مرغدار را می‌شکند. مشکل مرغداران را فریاد می‌زنم بلکه فریادرسی پیدا شود.
اصغرزاده از آمل 

جلوی فروش کوه‌های طالقان را بگیرند
مدت‌هاست کوه‌ها و دامنه‌های کوه در جاده ابراهیم آباد طالقان که جزو منابع طبیعی است خرید و فروش می‌شود. در این کار مسئولان هم دست دارند. اکنون وقت اطلاع‌رسانی است، ما اطلاع دادیم که بعدها نگویند دیر متوجه شدیم.
موسوی طالقانی از تهران

برگزاری مراسم عروسی و عزا خوزستان را کرونا زده کرده است
زمانی که پشت سر هم مراسم عزا یا عروسی بدون رعایت فاصله‌گذاری در گوشه و کنار خوزستان برگزار می‌شد، کسی برخورد نمی‌کرد، درحالی‌که ممنوعیت برگزاری مراسم اعلام شده بود. ‌اکنون در خانه هر خوزستانی حداقل 2 بیمار کرونایی است؛ درحالی‌که هوا بسیار گرم و تحمل این بیماری به واسطه گرما سخت‌تر است. چه‌کسی مسئول است؟
زهاوری از اهواز

کیفیت آسفالت معابر را افزایش دهند
واقعا با این همه پیشرفت تکنولوژی و شرکت‌های دانش بنیان چرا آسفالت باکیفیت نداریم؟ واقعا روا نیست که با این همه پیشرفت، امروز جایی را آسفالت کنند و فردا ترک بردارد یا چاله شود. اینکه همه ساله میلیون‌ها تومان خرج آسفالت و این چرخه معیوب دوباره تکرار شود انصاف نیست.
علیزاده از تهران

شبکه‌های استانی صدا و سیما به مخاطب احترام نمی‌گذارند
شبکه‌های استانی صدا و سیما به مخاطبین خود اهمیت نمی‌دهند و احترامی برایشان قائل نیستند! مثلا در مرکز استان زنجان بعد از مدتی از پخش مسابقه (خانه ما) یکباره و بدون توضیح، برنامه را از برنامه پخش حذف می‌کنند و شماره‌های روابط عمومی نیز شنونده اعتراض ما نیستند.
خواجه از زنجان

این خبر را به اشتراک بگذارید