• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 29 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100983
+
-

پس از همسر و مادرزن، دختر کوچک مرد عصبانی نیز به ضرب گلوله او جان باخت

مرگ سومین قربانی نگهبان بانک


با مرگ دختر 17ساله که در جریان تیراندازی هولناک پدرش در روستایی حوالی بابلسر مجروح شده بود، تعداد قربانیان این تیراندازی به 3نفر رسید.
به‌گزارش همشهری، این تیراندازی هولناک در دو روستای گالشکلا و ازنوا از توابع بابلسر رخ داد و در جریان آن مردی 52ساله، وقتی شنید که همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته، با شلیک گلوله همسر و مادرزنش را به قتل رساند و 2دختر خود را نیز مجروح کرد که یکی از دختران وی شامگاه دیروز در بیمارستان جانش را از دست داد. اما چه دلیلی باعث شد که عامل جنایت چنین تصمیم هولناکی بگیرد و خانواده‌اش را به رگبار ببندد؟
یکی از اهالی روستای ازنوا که از نزدیک با این خانواده آشنایی دارد به همشهری می‌گوید: عامل تیراندازی نگهبان بانکی در بابلسر است. او 3دختر داشت که 2نفر از آنها ازدواج کرده بودند اما بعد از مدتی از شوهرانشان طلاق گرفته و به خانه پدری‌شان بازگشته بودند و دختر سومش هم دختری 17ساله بود که هنوز ازدواج نکرده بود.
این شاهد عینی ادامه می‌دهد: عامل جنایت از مدتی قبل با همسرش دچار اختلاف شده بود. همسر او زنی فعال، خوش‌اخلاق و مورد احترام اهالی روستا بود. او در کار کشت توت‌فرنگی بود و همه اهالی روستا از او به نیکی یاد می‌کردند. این زن اما از مدتی قبل بر سر مسائلی به شوهرش مشکوک و با او دچار اختلاف شد. این اختلافات تا جایی پیش رفت که وی از خانه قهر کرد و به خانه مادرش در روستای گالشکلا در نزدیکی ازنوا رفت. بعد هم تصمیم گرفت مهریه‌اش را به اجرا بگذارد تا شوهرش را مجبور کند به زندگی چندین ساله‌شان اهمیت بدهد. وی می‌گوید: این زن دادخواستش را در دادگاه مطرح کرد و ظاهرا شوهرش ماجرا را جدی نگرفته بود تا اینکه روز قبل از حادثه وقتی برای انجام کاری به بانک رفت، متوجه شد حسابش مسدود شده است. او ماجرا را پیگیری کرد و متوجه شد به‌خاطر اینکه همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشته، حساب وی مسدود شده است. برای همین عصبانی شد و روز حادثه تصمیم هولناکی گرفت.

جنایت باورنکردنی
روز حادثه، یعنی صبح شنبه مرد عصبانی از خانه بیرون رفت و راهی محل کارش شد. او سلاح کلت کمری‌اش را تحویل گرفت اما به جای اینکه سر پستش برود، به خانه برگشت. ساعت حدود 7:45دقیقه صبح بود. شاهد حادثه می‌گوید: این مرد ابتدا به خانه خودشان رفت و از دختر بزرگش خواست که کارت عابربانکش را به او بدهد. اما او گفت که کارتش  دست مادرش است. پدر خانواده عصبانیتش بیشتر شد و چون تصور می‌کرد دختر 25ساله‌اش به مادرش برای اجرا گذاشتن مهریه‌اش مشاوره داده است، با او درگیر شد. پس از آن دختر کوچک او نیز وارد درگیری شد و مرد عصبانی هر دو دخترش را هدف گلوله قرار داد و از خانه خارج شد. گلوله‌ای که به دختر 25ساله‌اش اصابت کرد، به پای او خورد و خوشبختانه وی حالش خوب است اما گلوله‌ای که به دختر 17ساله‌اش اصابت کرد، متأسفانه باعث شد که او چند ساعت بعد در بیمارستان جانش از دست بدهد. مرد عصبانی سپس راهی روستای گالشکلا شد و یکراست به خانه مادرزنش رفت. پس از ورود به آنجا با همان کلتی که در اختیار داشت دو گلوله به پیشانی همسر و مادرزنش شلیک کرد و هر دوی آنها در دم جان باختند. او پس از این جنایت هولناک راهی محل کارش در بابلسر شد و به گفته همکارانش، 5دقیقه‌ای در آنجا بود اما گفت که حالش خوب نیست و از آنجا خارج شد و به اداره آگاهی رفت و خودش را تسلیم کرد.
براساس این گزارش، مرد تیرانداز پس از دستگیری نزد مأموران پلیس جزئیات این حادثه را شرح داد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید