• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 28 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100895
+
-

صدای استان‌ها

   سرانه پایین فضای سبز در خرم‌دره
مردم خرم‌دره با مشکل کمبود پارک مواجه هستند. مسئولان بارها وعده‌ داده‌اند که اطراف سد خلیف‌هلو به مکان تفریحی و گردشگری تبدیل می‌شود، اما همچنان خبری نیست.

یک شهروند از زنجان 

   نبود مسیر عابر پیاده
در برخی خیابان‌های اصلی شهر قزوین در مناطق ملاصدرا و پونک، مسیر عابرپیاده تعریف نشده است و مردم برای تردد در مسیرهای ماشین‌رو دچار مشکل هستند.
کشاورز از قزوین

   بوی ناخوشایند جوی‌ها
بوی ناخوشایند جوی‌ها و فاضلاب بسیار آزاردهنده است. این وضعیت در شب‌های تابستان بدتر خواهد شد. مسئولان خدمات شهری از حالا تدبیری برای رفع این مشکل بیندیشند.
اکبری از زنجان

   انتقال پادگان‌ها از شیراز
انتقال پادگان‌هایی که در مرکز شهر شیراز قرار دارند، بسیار زمان‌بر شده است. وجود این پادگان‌ها جدا از ایجاد ترافیک در ساعاتی از روز، موجب پراکنده شدن بوی بد فاضلاب نیز می‌شود.
عزیزی از فارس

   کمبود کارگاه آموزشی صنایع دستی
در شهرستان کنارک کارگاه صنایع دستی وجود ندارد تا علاقه‌مندان آموزش‌های لازم را فرا گیرند. مسئولان رسیدگی کنند.
خدیجه شه‌بخش از سیستان ‌و بلوچستان

   پروژه نیمه‌تمام سیمان خرم‌آباد 
پروژه ساخت کارخانه سیمان خرم آباد از سال 85 آغاز شده اما هنوز تکمیل نشده است. با اینکه این طرح 46000 سهامدار به گفته رسانه‌ها دارد و اکنون سهام این شرکت قابلیت خرید و فروش ندارد. آیا بهتر نیست با تکمیل این کارخانه هم تولید داخلی استان افزایش پیدا کند و هم چند نفر مشغول به کار شوند. 
امیری از خرم‌آباد 

   سرگردانی گنبد کاووسی‌ها از پلاک‌های جدید و قدیم
پیدا کردن پلاک منازل در برخی از کوچه‌های گنبدکاووس به خاطر پلاک‌گذاری‌های جدید به یکی از معضلات مردم تبدیل شده است. وارد یک کوچه می‌شویم و به دنبال پلاک ۱۷ هستیم اما بین پلاک‌های ۱۵ تا ۲۱ خبری از ۱۷ نیست و به جایش دو پلاک قدیم و جدید 18 وجود دارد. لطفا شهرداری به این مساله رسیدگی کند. 
محمدی از گنبدکاووس 

این خبر را به اشتراک بگذارید