• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100566
+
-

تقدیر شهردار تهران از فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست»

پیروز حناچی با اهدای تندیس و لوح افتخار از اعضای تیم‌ملی اسکیت هاکی دختران ایران قدردانی کرد

تقدیر شهردار تهران از فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست»

شهردار تهران از عوامل فیلم «جایی برای فرشته‌ها نیست» و تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران قدردانی کرد.
به گزارش همشهری، در مراسمی که غروب دوشنبه (22اردیبهشت‌ماه 99) در سالن برج میلاد برگزار شد، پیروز حناچی با اهدای تندیس و لوح افتخار، از عوامل فیلم مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران تقدیر کرد.
شهردار پایتخت پس از تماشای این مستند گفت: «جایی برای فرشته‌ها نیست، مستندی خوب و پرانرژی هست و بسیار مرا تحت‌تأثیر قرار داد. بنابراین شهرداری تهران هر حمایتی که بتواند، از دختران تیم ملی اسکیت هاکی ایران انجام خواهد داد؛ دخترانی که حرکت قدرتمندانه‌ای انجام دادند و با تمام توان در خدمت تیم ملی کشورشان بودند.» حناچی ادامه داد: «برای من جذاب است که این فیلم مستند درباره توانمندی دختران ورزشکار ایرانی ساخته شده و قول می‌دهم سالنی در اختیار این دختران قرار بگیرد تا تمریناتشان را ادامه دهند و به موفقیت‌های بیشتری برسند.»
براساس این گزارش مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست» تاکنون سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و 4جایزه از بخش‌های ملی و بین‌المللی جشنواره سینماحقیقت کسب کرده است. این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.
در این مراسم نوروزی، همسر شهردار تهران، محمد حمیدی مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مصطفی‌کاظمی مشاور و رئیس دفتر شهردار، علی‌محمد سعادتی شهردار منطقه 12، مرتضی رزاق‌کریمی قائم‌مقام و معاون مستند مرکز گسترش، سام کلانتری کارگردان، حامد شکیبانیا و محسن شاه‌محمدمیراب تهیه‌کنندگان مستند «جایی برای فرشته‌ها نیست»، کاوه صدقی سرمربی و اعضای تیم ملی اسکیت هاکی دختران ایران حضور داشتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید