• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 24 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100565
+
-

خبرهای کوتاه/شهر

تصویب سند جانمایی تاسیسات شهری در مجاورت سازه‌های عمرانی
پژمان‌الله‌وردی‌زاده، دبیر شورای فنی شهرداری تهران:
سند جانمایی تاسیسات شهری در مجاورت پل‌ها، تونل‌های ترافیکی و معابر شهری تصویب شد. هدف از تنظیم این دستورالعمل کسب اطمینان از عبور ایمن و مناسب تأسیسات عمومی شهری از مجاورت پل‌ها و تونل‌های ترافیکی است. جانمایی و عبور تأسیسات می‌بایست به‌گونه‌ای باشد که علاوه بر خدمت رسانی مناسب شهری، خللی بر عملکرد و سلامت سازه وارد نشود و امکان دسترسی، بازرسی و نگهداری تأسیسات و سازه به‌صورت توامان فراهم باشد. (همشهری)

پرداخت هدیه به زنان بازنشسته سرپرست خانوار
سیدمهدی نادمی، مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران:
هدایای بانوان بازنشسته سرپرست خانوار، جانبازان، آزادگان و ایثارگران از هفته جاری تا پایان شهریور‌ماه واریز می‌شود. در ۴ نوبت برای 4 گروه از عزیزان مبلغ
۵۰۰ هزار تومان به‌عنوان هدیه پرداخت خواهد شد. (همشهری)

حل مشکل بیمه رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی پایتخت
محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران:
مشکل رانندگان بازنشسته اتوبوسرانی در‌ماه جاری برطرف می‌شود. مطابق قانون، ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور می‌بایست هنگام بازنشستگی این کارگران به مأخذ قانونی سازمان تامین اجتماعی واریز شود. احکام بازنشستگی آن دسته از کارگران واجد شرایط که نامه پایان کار آنان در نیمه دوم سال ۹۸ از سازمان تامین اجتماعی وصول شد، ۲۷ اسفند ۹۸ صادر و حقوق ایشان واریز شده بود. با وجود کمبود منابع مالی، تمام تلاش خود را کردیم تا به قولمان مبنی بر واریز حق بیمه آنان در اردیبهشت‌ماه عمل کنیم.( همشهری)

این خبر را به اشتراک بگذارید