• سه شنبه 17 بهمن 1402
  • الثُّلاثَاء 26 رجب 1445
  • 2024 Feb 06

کالا بخرید، یارانه ببرید

دهه فجر، عید نوروز و‌ ماه مبارک رمضان، بهانه‌ای شده برای اجرای طرح فجرانه و افزایش یارانه تشویقی برای خرید اقلام کالابرگ.
تأکید رهبر معظم انقلاب بر نقش شتاب‌دهنده خواص در انتخابات

مخاطب خاص

همزمان با ایام دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با حضرت امام‌خمینی ره در ۱۹بهمن‌ماه سال۱۳۵۷، عده‌ای از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح دوشنبه دیروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

مقابله با آفت خواص

یکم. رهبرانقلاب در دیدار با نیروهای هوایی ارتش نقش خواص را با این 5گزاره توضیح دادند: الف- خواص کسانی هستند که قدرت تشخیص و شجاعت در اقدام دارند.

چگونه نقش‌برجسته میدان انقلاب ماندگار شد؟

دیواره حجمی یا نقش‌برجسته میدان انقلاب ازجمله آثار هنری به‌یادگار مانده از سال‌های اولیه انقلاب است که همواره نگاه عابران میدان انقلاب را به‌خود معطوف می‌کرد.

روایت 120روز مقاومت حزب‌الله

حزب‌الله لبنان طی120روز پس از عملیات طوفان الاقصی به‌طور میانگین روزانه 8حمله به اهداف صهیونیستی انجام داده است. روزنامه آمریکایی دیلی‌بیست 5روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی بود که با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از تهدیدهای مداوم حزب‌الله لبنان نوشت: «اغلب خیابان‌ها در شهرک‌های مرزی لبنان در اسرائیل سرزمین‌های اشغالی تاریک و خلوت هستند؛ چون اسرائیلی‌ها از ترس حملات حزب‌الله در شمال و جنگ ویرانگر در 2جبهه به خانه‌هایشان پناه برده‌اند.»

تهران از خورشید برق گرفت

توجه تهران به نیروگاه‌های خورشیدی طی 2سال‌ گذشته به اوج خود رسیده و این شهر را عضو باشگاه شهر‌های تولیدکننده برق خورشیدی کرده است.

دستاورد‌های انقلاب‌اسلامی در حوزه «آموزش عالی، تحقیقات و فناوری»

از جنگ، عشق و سال‌های خاکستر