03
سه شنبه 17 بهمن 1402
شماره 9023
دیپلماتیک
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

احتمال آزادی هزاران مبارز فلسطینی

کیوسک
انتظار می‌رود که درصورت توافق بر سر آتش بس در غزه، حماس به ازای آزادی هر زندانی اسرائیلی، آزادی 100تا 300زندانی فلسطینی را طلب کند.
ویژه
درحالی‌که نشریه پولتیکو با استناد به افراد آگاه گزارش کرده که رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن در جلسه خصوصی با الفاظ رکیک نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو را خطاب قرار داده، کاخ سفید منکر این قضیه شده است.
آوارگان فلسطینی در شمال غزه، هر روز صبح برای جمع‌آوری هیزم تلاش می‌کنند.
هشتگ

روایت 120روز مقاومت حزب‌الله

گزارشی از نبرد4 ماهه مقاومت اسلامی لبنان در حمایت از مردم غزه
گزارش
حزب‌الله لبنان طی120روز پس از عملیات طوفان الاقصی به‌طور میانگین روزانه 8حمله به اهداف صهیونیستی انجام داده است. روزنامه آمریکایی دیلی‌بیست 5روز پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی بود که با اشاره به هراس صهیونیست‌ها از تهدیدهای مداوم حزب‌الله لبنان نوشت: «اغلب خیابان‌ها در شهرک‌های مرزی لبنان در اسرائیل سرزمین‌های اشغالی تاریک و خلوت هستند؛ چون اسرائیلی‌ها از ترس حملات حزب‌الله در شمال و جنگ ویرانگر در 2جبهه به خانه‌هایشان پناه برده‌اند.»

تل‌آویو در آتش درگیری داخلی

رسانه‌های اسرائیلی روز دوشنبه با اذعان به تعمیق تنش سیاسی در ارکان مختلف رژیم صهیونیستی از برنامه‌ریزی و تلاش شماری از اعضای کابینه جنگ ازجمله «بنی گانتز» برای سرنگونی بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر و تغییر کابینه وی خبر دادند
هر۱۵ دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود
گدعون لوی، در روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت :۱۱هزار و ۵۰۰کودک در نوار غزه شهید شده‌اند .
بعد از حکم اخیر دیوان بین‌المللی دادگستری علیه رژیم صهیونیستی به‌دلیل نسل‌کشی در غزه، یک شرکت ژاپنی از پایان همکاری استراتژیک خود با یک شرکت اسرائیلی خبر داد.