02
سه شنبه 17 بهمن 1402
شماره 9023
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ادامه بررسی صلاحیت‌ها در شورای‌نگهبان

هادی طحان‌نظیف، سخنگوی شورای‌نگهبان اعلام کرد: بررسی صلاحیت‌ها و اعتراض‌ها در شورای‌نگهبان تا روز ۱۹بهمن‌ماه ادامه دارد .
ویژه
سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه دشمن با شایعات و جوسازی به‌دنبال بزرگ‌نمایی نقاط ضعف است، گفت: می‌خواهند در ذهن برخی، نقاط پیشرفت به‌عنوان نقاط ضعف تلقی شود.
بتن‌ریزی رآکتور تحقیقاتی اصفهان با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی آغاز شد.
علی الصادق علی، وزیر امور خارجه سودان در جریان سفر به تهران، با رئیس‌جمهور کشورمان و همتای ایرانی خود دیدار و گفت‌وگو کرد.
تأکید رهبر معظم انقلاب بر نقش شتاب‌دهنده خواص در انتخابات

مخاطب خاص

نیروی‌هوایی با بیعت نوزدهم بهمن، شتاب‌دهنده انقلاب بود
گزارش
همزمان با ایام دهه فجر و در آستانه فرارسیدن سالروز بیعت تاریخی جمعی از همافران با حضرت امام‌خمینی ره در ۱۹بهمن‌ماه سال۱۳۵۷، عده‌ای از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح دوشنبه دیروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
پیام صریح ایران به آمریکا و انگلیس

پیام صریح ایران به آمریکا و انگلیس

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه در نشست‌خبری روز دوشنبه با اصحاب رسانه آخرین مواضع دستگاه دیپلماسی ایران را تشریح کرد.
رایزنی‌های امنیتی تهران و بغداد
دبیر شورای ‌عالی امنیت ‌ملی ایران که به بغداد سفر کرده‌ است، در دیدار با مقام‌های عراقی، بر تقویت و تحکیم روابط میان 2کشور در همه سطوح تاکید کرد.
وضعیت علمی ایران طی 2دهه اخیر جهش قابل‌توجهی داشته است. سعیدرضا عاملی، رئیس شورای تحول و ارتقای علوم‌انسانی با تأکید بر اینکه وضعیت علمی کشور با 20سال پیش قابل‌مقایسه نیست، اعلام کرد نشر مقالات علمی در مقایسه با سال1380، 50برابر شده‌است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه اعلام کرد با ابتکارهای «مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه» بر سهولت و سرعت خدمت‌رسانی به مردم در مراجع قضایی افزوده شده‌است.