• چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
  • الأرْبِعَاء 5 شوال 1444
  • 2023 Apr 26

خداحافظی با 2 پادگان‌ معروف

تفاهمنامه‌ای میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و شهرداری تهران با هدف تغییر کاربری پادگان‌های دوشان‌تپه تهران و ۰۶ دیروز با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران و امیرسرلشگر سیدعبدالرحیم موسوی، فرماندهی کل ارتش منعقد شد.

مرغ از سبد پرید

قیمت مرغ در فروشگاه‌های سطح شهر به کیلویی 90هزار تومان رسیده و شکایت شهروندان از کمبود مرغ در قصابی‌ها و فروشگاه‌های پروتئینی روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

استیضاحِ وحدت؟

رهبرانقلاب اخیرا طی چند سخنرانی بر وحدت مسئولان تاکید کردند. این درحالی است که مجلس تصمیم دارد وزیر صمت را استضاح کند. برخی معتقدند این استیضاح خلاف تاکید بر وحدت است.

خداحافظی با پرونده باز پادگان‌ها؛ تهران سبزتر می‌شود

30سال گذشته طرح انتقال پادگان‌ها و زمین‌های نظامی به خارج از شهر را به شهرداری سپردند تا زمین‌های نظامی برای تامین خدمات هفت‌گانه شهری واگذار شوند، اما این مسئله در دهه70 به قانون تبدیل نشد و این طرح رفت و برگشت‌های بسیاری تاکنون داشته است.

یک سفر و چند دستورکار

وزیر امور خارجه ایران دیروز به دعوت همتای عمانی خود، در رأس هیأتی سیاسی عازم مسقط شد؛ سفری که با توجه به روابط راهبردی 2 کشور و همچنین تحولات منطقه‌ای اخیر، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مالیات پزشکان از جیب بیماران

داستان مالیات پزشکان، نبود دستگاه‌های کارتخوان در برخی مطب‌ها و مراکز درمانی و طرف قرارداد نبودن برخی پزشکان با بیمه‌های درمانی همچنان ادامه دارد، اما متولیان مختلف در این حوزه سعی می‌کنند که مشکلات موجود را گردن دیگری بیندازند.

پیشتازی آمریکا در تجارت باروت و خون

هزینه‌های نظامی در جهان به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. مجموع هزینه‌های نظامی در سال گذشته میلادی از 2.24هزار میلیارد دلار فراتر رفته و اروپا با افزایش 13درصدی رکورد تازه‌ای را در 3دهه اخیر ثبت کرده است.

الکترونیکی شدن عقدنامه‌ها بعد از ۹۰سال

دستورکار مشترک دولت و مجلس برای مهار تورم

امسال ویزیت پزشکان چقدر است؟