05
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
شماره 8756
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بستری شدن 2بازیگر در بیمارستان

‌خبر
شیرین یزدانبخش، بازیگر سینما به‌دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری است.
ویژه
مطابق اعلام آکادمی علوم و هنرهای سینمایی، مراسم اسکار۲۰۲۴ همچون سال گذشته در دومین یکشنبه‌ ماه مارس -۱۰مارس۲۰۲۴- برگزار خواهد شد.
دیوید لینچ با شکستن سکوت رسانه‌ای خود در گفت‌وگو با نشریه سینمایی «کایه دو سینما»، نسبت به تجربه تماشای فیلم از سامانه‌های نمایش آنلاین انتقاد کرد.
چندی پیش نسخه‌ای از فیلم «جنگ جهانی سوم» در فضای مجازی منتشر شد و سرمایه‌گذاران فیلم برای جلوگیری از انتشار آن تلاش کردند تا اینکه این اثر سینمایی در نوبت اکران عید فطر قرار گرفت و به‌نظر می‌رسد مورد اقبال مخاطبان هم واقع شده است.

بازار داغ کنسرت

بلیت‌های گرانی که برای مخاطبان خاص فروخته می‌شوند
‌گزارش
کنسرت‌های موسیقی با پایان‌ماه رمضان، فعالیت خود را از سر گرفتند؛ هر چند قیمت بلیت‌های کنسرت بیشتر شده، اما باز هم مخاطبان خود را دارندو نمی‌توان منکر این موضوع شد که با افزایش قیمت بلیت‌های کنسرت، رفتن به کنسرت از سبد فرهنگی بسیاری از خانواده‌ها حذف شده است.
کارگردان اصلی‌خدا بود

کارگردان اصلی‌خدا بود

رسالت بوذری، مجری برنامه تلویزیونی «محفل» از دلایل استقبال از این برنامه می گوید
«محفل» پر از قصه و روایت‌هایی بود که پیش از این در برنامه‌های «مثل ماه» و «شب‌های روشن» تجربه کرده بودم؛ اما در برخی از توقف‌گاه‌های زندگی جدای از تلاشی که ما آدم‌ها می‌کنیم، جلوه الهی شامل حالمان می‌شود
بازنشستگی سر موقع
بازنشستگی سر موقع
کن لوچ با آخرین فیلمش به کن می‌آید
کارگردانان بزرگ فقط فیلم‌های خوب نمی‌سازند. آنها خوب می‌دانند که چه وقت باید بازنشسته شوند و از دنیای سینما خداحافظی کنند.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
درحالی‌که فیلم «بازگشت» کاترین کورسینی به‌دلیل رعایت نکردن مواردی در آخرین لحظه از بخش رقابتی کن حذف شده بود، این فیلم به جشنواره امسال برگشته است.
شوراهای پروانه ساخت آثار سینمایی و غیرسینمایی با ۲فیلمنامه سینمایی و ۳فیلمنامه غیرسینمایی موافقت کردند.