08
چهار شنبه 6 اردیبهشت 1402
شماره 8756
صفحه‌آخر
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پسر ایران

چشم‌شان به در خشک شد تا سرو رعنایشان برگردد. وقتی به جبهه بدرقه‌اش کردند، هنوز 20سالش نشده بود. جوانِ جوان بود؛ در آغاز راه، پر از امید، پر از آرزو و پر از فردا.
ویژه
شهرهایی که نامشان با اسم انسان‌ها مشترک باشد، چندان زیاد نیستند و به‌خودی خود کمی عجیب هستند‌ اما حالا شهر کایل در تگزاس ‌می‌خواهد این هم‌نامی را به یک رکورد تبدیل کند،
یکی از مشکلات خانواده‌های بی‌بضاعت در شهرستان‌ها که کودک بیمار دارند، نداشتن هزینه سفر به تهران برای درمان است.
این خبر مرهم بزرگی بر دل نگرانی و اضطراب دانشجویانی است که قصد دارند مادر شوند یا فرزندان زیر 3 سال دارند.
گرینویچ
یکی از عجیب‌ترین پدیده‌های طبیعی دنیا، به راه افتادن رودخانه خون در پرو در آمریکای لاتین است که سالانه هزاران گردشگر را جلب می‌کند.

زیتون پرورده

شماره یک وگان از ایران
ما زیتون‌پرورده را معمولا یک چاشنی دلپذیر و خوشمزه می‌دانیم که سفرهایمان به شمال، بدون خوردن آن چیزی کم دارد؛ اما چیزی که از نظر ما یک چاشنی خوشمزه در کنار غذای اصلی است، در دنیای خام‌گیاهخواری، یک غذای کامل و بسیار محبوب است.
جراحی برای بلندی قد

جراحی برای بلندی قد

آدم‌ها برای تغییر ظاهر و شرایط فیزیکی خود، دست به جراحی‌های زیادی می‌زنند؛ از جراحی‌های زیبایی صورت گرفته تا برداشتن چربی‌ها برای لاغرشدن؛ اما حالا یک جراحی، به‌خصوص در میان مردان کوتاه قد حسابی رایج شده است.
از ژاپن تا اروپا در گوشه غربی تهران
از ژاپن تا اروپا در گوشه غربی تهران
هوای بهار جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی و گشتن لا‌به‌لای گل و گیاه و درخت. اما لازم نیست برای دیدن فضای سبز و گل و گیاه، چمدان ببندید و راهی شمال کشور شوید، توی همین تهران خودمان، در گوشه غربی‌اش یک باغ گیاه‌شناسی است که این روزها جشنواره بهاری هم در آنجا برپاست و برای گشت‌وگذار آخر هفته به‌ویژه در فصل بهار، می‌توانید روی آن حساب کنید.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
یک خبر خوب هم به مستأجران تهرانی بدهیم؛ رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار با تأکید بر خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف جامعه گفته: در طرح مسکن ملی تلاش داریم مستأجران تهرانی را صاحب خانه کنیم.
شاید در اطرافتان کسی نباشد که شناسنامه نداشته باشد، اما در بسیاری از نقاط دور افتاده هنوز هم کسانی هستند که شناسنامه ندارند و شناسنامه نداشتن هم مشکلات زیادی برای آنها به‌دنبال دارد.